آبی پوشان 25 ساله شدند

جوانگرایی در تیم فوتبال استقلال باعث شده تا میانگین سنی این تیم به 25 سال برسد.

آبی پوشان 25 ساله شدند
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اگر نگاهی به ترکیب سال‌های گذشته استقلال بیندازیم متوجه می‌شوید که این تیم معمولا در دیدارهای خود از بازیکنان با تجربه و امتحان پس داده استفاده می‌کرد اما حضور پرویز مظلومی به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان باعث شد این تیم ترکیبش به مرور زمان جوان و جوان‌تر شود. اوج جوانگرایی مظلومی در بازی با راه آهن دیده شد، جایی که استقلال در ترکیب اولیه خود از 5 بازیکن زیر 23 سال استفاده کرد و تنها یک بازیکن بالای 30 سال در ترکیب این تیم حضور داشت. مهدی رحمتی کاپیتان آبی پوشان تنها بازیکنی بود که بالای 30 سال سن دارد.

استقلالی‌ها در دیدار مقابل راه آهن با بازیکنانی چون بهنام برزای، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و محسن کریمی که هر کدام آن‌ها زیر 23 سال سن دارند به میدان رفتند که این کاری تحسین برانگیز از سوی مظلومی سرمربی آبی‌ها بود. امید نورافکن 18 ساله با توجه به سن کمی که دارد سومین تجربه خود را در جمع استقلالی‌ها روز گذشته در بازی مقابل راه آهن تجربه کرد.

بدون شک حضور 5 بازیکن جوان باعث شد تا آبی پوشان مجرد طعم صدرنشینی را بچشند. بازیکنان آبی پوش تا پایان فصل بازی‌های متعدد دیگری را نیز در پیش رو دارند و واقعا باید دید که آیا مظلومی همچنان با ترکیب جوانان به میدان خواهد رفت و یا در نظر دارد ترکیبش را دستخوش تغییراتی کند اما با توجه به بهایی که مظلومی به جوانان تیم می‌دهد به نظر می‌رسد در بازی‌های آینده حضور بازیکنان جوان و کم سن و سال بیشتر از باتجربه‌ها و امتحان پس داده‌ها باشد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار