برنامه تمرینی آبی‌ پوشان پایتخت/ چشمی محروم نیست

آبی پوشان پایتخت اولین تمرین خود را پس از برد مقابل تیم راه آهن امروز انجام خواهند داد.

برنامه تمرینی آبی‌ پوشان پایتخت/ آخرین وضعیت مصدومانبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آبی پوشان پایتخت اولین جلسه تمرینی خود را پس از کسب پیروزی مقابل تیم راه آهن در هفته 22 لیگ برتر امروز برگزار خواهند کرد.

به این ترتیب استقلالی‌ها برگزاری یک جلسه تمرین را راس ساعت 15:30 در زمین شماره دو مجموعه آزادی در دستور کار خود قرار خواهند داد.

وضعیت مصدومان استقلال

در بازی روز گذشته آبی پوشان مقابل تیم راه آهن امین حاج محمدی و میلاد فخر الدینی دچار آسیب دیدگی شدند که قرار است این بازیکن نیز با انجام MRI میزان آسیب دیدگی‌شان مشخص شود.

یعقوب کریمی دیگر بازیکن آبی پوش که مراحل درمانی خود را بعد از مصدومیت پشت سر گذاشته قرار است از امروز در تمرینات آبی‌ها شرکت کند تا از این رو مورد ارزیابی قرار گیرد.

خسرو حیدری که طی هفته‌های گذشته با مصدومیت و انجام فیزیوتراپی دست و پنجه نرم می‌کرد در حال حاضر مراحل درمان تمرینات بدن سازی فشرده‌ای را پشت سر گذاشته و تلاش کادر پزشکی این است که حیدری به بازرسی‌های آینده استقلال برسد.

برنامه تعطیلات نوروزی و تمرینی‌ آبی‌ها

با توجه به صلاح دید کادر فنی استقلال، آبی پوشان تا روز 27 اسفند ماه سال جاری تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

آخرین دیدار استقلال در سال جاری 20 اسفند ماه مقابل پدیده در هفته بیست و سوم لیگ برتر خواهد بود که پس از آن آبی پوشان پایتخت تمرینات خود را تا 27 اسفند ماه ادامه و پیگیری می‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از بازی مقابل پدیده به مدت 25 روز بازی نخواهند داشت و از همین رو مظلومی در نظر دارد که بازیکنانش را بعد از آخرین بازی لیگ برتر آبی‌ها تمرینات آنها را ادامه دهد تا از شرایط ایده آل خارج نشود.

استقلال در تاریخ سوم فروردین ماه سال 95 باری برگزاری یک دیدار دوستانه به سوئد سفر خواهند کرد و قرار است یک بازی با تیم هاماربی سوئد داشته باشد.

 خبر خوبی برای استقلالی‌ها/ چشمی محروم نیست

با توجه به اینکه در بازی روز گذشته استقلال مقابل تیم راه آهن در هفته 22 لیگ برتر روزبه چشمی بازیکن آبی پوشان کارت زردی را از سوی داور بازی دریافت کرد از همین رو به نظر می رسید این بازیکن از بازی بعدی تیمش مقابل پدیده در هفته 23 محروم باشد اما سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که این بازیکن محروم نیست و می تواند هفته آینده آبی پوشان را مقابل تیم پدیده همراهی کند.
 
در واقع چشمی یک بار محرومیت را تجربه کرده و در صورتی که یک بار دیگر از داوران اخطار بگیرد از همراهی تیمش محروم خواهد شد، در حال حاضر چشمی بازیکن یک کارته دارد و دو اخطاره نیست که محروم باشد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، مظلومی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار