فرمانده جدید سپاه ناحیه ایرانشهر در مراسمی در مسجد آل رسول (ص) این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران اززاهدان؛ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسمی که با حضور علمای شیعه و سنی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات و جمعی از سران طوایف برگزار شد، با تقدیر از سرهنگ پاسدار محمد سارانی فرمانده سابق سپاه ایرانشهر سرهنگ پاسدار محمدعلی میری را بعنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی کرد.
سردار حسین معروفی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در خنثی کردن دسیسه های دشمنان گفت: سپاه و بسیج در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و نظامی حضور فعال دارد و هرجایی که احساس کند منافع و امنیت نظام اسلامی و مردم مورد هجمه قرار گرفته است با تمام توان و قوای خود ورود پیدا می کند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است و از وحدت، اتحاد و همدلی ما هراس دارد، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام به این نتیجه رسیده اند که دیگر جنگ سخت و زورگویی تاثیری بر حرکت ارزشمند مردم ایران ندارد بنابراین جنگ نرم را در پیش گرفته اند و تلاش می کنند با جنگ نرم و ماهواره ها جوانان و نوجوانان ما را از مسائل اعتقادی و دینی دور کنند.
در این مراسم پس از معرفی سرهنگ محمد علی میری بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ایرانشهر با اهدای لوح و هدایایی از خدمات چهار ساله سرهنگ محمد سارانی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار