صحبت‌های شنیدنی منصوریان و خانواده مرحوم دارستانی درباره وی

علی‌رضا منصوریان با حضور در خانه مرحوم دارستانی با خانواده مربی فقید نفت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درگذشت علی اکبر دارستانی مربی 57 ساله تیم فوتبال نفت تهران، مربی و برخی بازیکنان این تیم عصر امروز به خانه مرحوم این مرحوم رفتند و به خانواده وی تسلیت گفتند.

تمام اعضای تیم نفت با ماتم و اشک پا به منزل مرحوم دارستانی گذاشتند.

 منعلی رضا منصوریان با چشمانی پر از اشک خطاب به خواهر بزرگ مرحوم علی اکبر دارستانی گفت :من واقعا ماتم زده این اتفاق هستم.در اردوی اخیرمان در آنتالیا به اکبر آقا گفتم برای خارج شدن  از مشکل روحی بازیکنان چه راهکاری دارید که اکبر آقا با خوشرویی به من گفت یک قابلمه به من بدهید باقی مسائل حل است. اکبر آقا بمب روحیه است .منصوریان درپاسخ به خواهر بزرگ تر مرحوم دارستانی مبنی بر این که چه جایگزینی برای وی دارید بیان کرد :من  نمیتوانم در تیمم جایگزینی برای اکبر آقا داشته باشم.50 گل در تیم نفت هم برای وی کم است.حتم بدانید هیچ جایگزینی برای این مرد بزرگ پیدا نمیشود .من 14 ساله بودم که اکبر آقا مربی بود و اکنون 44 ساله ام.هیچگاه دارستانی را فراموش نمی کنم.

صحبت‌های شنیدنی منصوریان و خانواده مرحوم دارستانی درباره وی

خواهر بزرگ مرحوم دارستانی گفت : اکبر برای تمام خواهر و برادرانش زحمت کشیده و من هنوز در شوک هستم.وی قبل از بازی تیم های خود به من می گفت برای تیم دعا کنم و وقتی نفت یا هر تیم دیگری که اکبر در آن فعالیت می کرد بازی حساسی داشت از من درخواست انداختن سفره حضرت زهرا می کرد.امیدوارم تیم نفت در ادامه نتیجه بگیرد و موفق باشد تا روح اکبر با موفقیت های شما شاد شود.

 کودکی خردسال از خانواده مرحوم دارستانی در این مجلس برای شادی روح دارستانی به تلاوت قرآن پرداخت.

شهریاری عضو هیئت مدیره باشگاه نفت،بازیکنان ،اعضای کادرفنی این تیم و مهدی دادرس از حاضران در این مجلس بودند
2 دختر مرحوم دارستانی، خواهران ،براداران و سایر اقوام مرحوم دارستانی در این مجلس حضور داشتند.

خانواده اکبر دارستانی از اعضای تیم نفت خواستند با تمام وجود در ادامه راه لیگ تلاش کرده و بهترین مقام را کسب کنند چرا که آرزوی مرحوم دارستانی کسب بهترین رتبه با تیم نفت است.

بازیکنان تیم نفت فردا در ورزشگاه نفت تهرانسر حاضر شده و پس از خوردن صبحانه با یک دستگاه اتوبوس عازم ورزشگاه شیرودی خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دارستانی ، نفت ، اردو ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار