نکات جالب توجه پس از دیدار لخویا - ذوب آهن

نخستین برد یحیی در اولین بازی بین‌المللی/ شکست ناپذیری ذوبی ها مقابل قطری ها

یحیی گل محمدی در نخستین بازی حرفه ای خود به عنوان مربی موفق شد پیروز از میدان خارج شود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد در نخستین دیدار بین المللی خود به عنوان مربی پیروز از میدان خارج شود.

وی که پیش از این هرگز به‌عنوان سرمربی پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نگذاشته بود ، عصر امروز موفق شد با تک گل مهدی رجب زاده از سد لخویای قطر بگذرد و به پیروزی شیرینی دست یابد.

 اولین تجربه آسیایی یحیی گل‌محمدی با نتیجه‌ای عالی برای او به پایان رسید تا این مربی جوان بتواند خیلی زود مراحل ترقی را برای ورود به این رقابت‌های بزرگ طی کند.

یحیی پیش از این هرگز به‌عنوان سرمربی پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نگذاشته بود.

 وی کسی بود که برای نخستین بار برای نفت تهران مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرد اما خودش به ذوب‌آهن منتقل شد تا نفت با علیرضا منصوریان در این رقابت‌ها حاضر شود.

یحیی بلافاصله به ذوب‌آهن رفت و در همان نخستین سال حضورش در اصفهان سهمیه لیگ قهرمانان را برای این تیم هم کسب کرد.

 اما سرانجام امشب یحیی بازی اول خود در آسیا که بازی آسانی هم نبود را با برتری مقابل یک میزبان مدعی به پایان رساند.

شکست ناپذیری ذوبی ها مقابل قطری ها همچنان ادامه دارد / 3 امتیاز شیرین با طعم صدرنشینی

تیم فوتبال ذوب آهن ایران با هدایت یحیی گل محمدی در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ، عصر امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف لخویای قطر رفت و در پایان موفق شد با تک گل مهدی رجب زاده در دقیقه 46 پیروز از میدان خارج شود.

اما نکته مهم به غیر از پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی مقابل قطری ها و صدرنشینی موقت این تیم در گروه B ، حفظ شکست ناپذیری سبز پوشان اصفهانی مقابل نمایندگان قطری است.

ذوب آهن تا پیش از این دیدار ، چهار بار دیگر نیز به مصاف نمایندگان قطر رفته بودند که حاصل آن کسب 2 پیروزی و 2 تساوی بود و حال با این پیروزی شیرین نماینده کشورمان برابر لخویا ، تعداد بردهای سبزپوشان به 3 رسید.

همچنین شاگردان گل محمدی با این پیروزی و کسب 3 امتیاز به طور موقت صدرنشین شدند و باید دید در دیدار التصر عربستان و بنیادکار ازبکستان که تا دقایقی دیگر آغاز می شود ، چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

پیروزی سبزپوشان پس از 2 ماه

شاگردان یحیی گل محمدی که موفق شدند با تک گل مهدی رجب زاده در دقیقه 47  از سد تیم لخویا قطر بگذرند ، با 3 امتیاز و به صورت موقت در صدر جدول گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

حال این برد در حالی بدست آمد که ذوب آهن در 5 بازی گذشته خود در لیگ برتر، به تساوی رسیده بود و حال پس از 59 روز و چند ساعت موفق شد طلسم شکنی کند و در یک دیدار رسمی تیم لخویا را شکست دهد.

 آخرین بار شاگردان یحیی گل محمدی  در روز پنجم دی ماه و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شدند ،  ملوان را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یک گل شکست دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.