منصوریان :مطالبات دارستانی باید بدون هیاهو پرداخت شود/ بازیکنان و کادر فنی نفت در این باشگاه تنها هستند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:مطالبات مربی مرحوم ما باید بدون جنجال به خانواده وی پرداخت شود.

علی رضا منصوریان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درخصوص اعضای باشگاه و تیم فوتبال نفت تهران در منزل مرحوم علی اکبر دارستانی گفت :امروز به منزل مرحوم دارستانی آمدیم تا ضمن همدردی با خانواده وی به آن ها بگوییم همیشه کنار خانواده دارستانی هستیم و این خانواده را جزئی از تیم نفت می دانیم.

وی افزود:دارستانی به دلیل مشکلات روحی و روانی ناشی از مسائل مالی حاکم بر تیم ما فشار زیادی را تحمل کرد و در نهایت در زمین   تمرین نفت آخرین لحظات زندگی را پشت سر گذاشت.امیدوارم مطالبات وی بدون هیاهو به خانواده اش پرداخت شود.حق خانواده دارستانی است که بدون مشکل مطالبات آن خدابیامرز را دریافت کنند.

منصوریان در خصوص گریه های بی امان بازیکنان نفت در منزل دارستانی بیان کرد:اکبر آقا بزرگ تیم ما بود.وی فشارشکن تیم نفت، برادری بزرگ برای اعضای کادر فنی بود و برای بازیکنانم حکم پدر را داشت. بازیکنان نفت با درگذشت دارستانی از لحاظ روحی آسیب دیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره وضعیت نفت در ادامه لیگ با وجود این شوک روحی اظهار کرد:ما هم قسم شده ایم که به خاطر روح دارستانی بازی کرده و نمی خواهیم کار عجیب و غریبی انجام دهیم.بازیکنان وکادرفنی نفت از همه طرف دراین باشگاه تنها شده اند.قلب و روح دارستانی برای نفت می تپید و ما با تمام وجود در ادامه لیگ به گونه ای به میدان می رویم که موفقیت خود را به مربی مرحوممان تقدیم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار