نفتی‌ها باز هم تمرین نکردند

تیم فوتبال نفت تهران به دلیل فوت مربی فقیدشان امروز هم تعطیل بودند و تمرین خود را برگزار نکردند.

نفتی‌ها باز هم تمرین نکردند
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از اینکه صبح امروز بازیکنان و اعضا کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران در مراسم تشییع پیکر مرحوم علی‌اکبر دارستانی مربی بدنساز خود در ورزشگاه شهید شیرودی تهران شرکت کردند. بلافاصله برای مراسم تدفین به بهشت زهرا رفتند. نفتی‌های پایتخت پس از بازگشت از بهشت زهرا به مجموعه نفت تهرانسر و صرف نهار به دلیل مشکلات روحی و روانی ناشی از مراسم امروز و با تشخیص علی‌رضا منصوریان سرمربی خود تمرین را تعطیل کرده و به منازلشان رفتند.

تمرین فردای نفت از ساعت 11:30 برگزار می‌شود و با توجه به اینکه زردپوشان تهرانی در هفته‌های جاری و پیش از مرگ دارستانی یک جلسه تمرینی خود را تعطیل کرده و پس از مرگ مربی خود در روزهای اخیر علاوه بر اینکه تمرین را برگزار نکرده‌اند در تنها نوبت این هفته خود به دلیل مشکلات روحی و روانی هیچ کار تاکتیکی را انجام نداده و تنها به دویدن در زمین پرداختند.

به طور حتم با توجه به اینکه نفت تهران روز یکشنبه هفته‌ آینده در هفته بیست و دوم باید به مصاف ذوب آهن برود تمرین نکردن این تیم و مشکلات روحی و روانی شاگردان منصوریان که در این دیدار حساس برای تیم‌هایی که  مدعی کسب سهمیه آسیا که حکم 6 امتیاز را دارد به شاگردان این سرمربی ضربه خواهد زد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار