واکنش خرمگاه به فحاشی علیه منصوریان؛

سرمربی نفت به اعراب کشورمان توهین نکرد

مربی تیم فوتبال نفت تهران به فحاشی هواداران استقلال اهواز علیه علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

سرمربی نفت به اعراب کشورمان توهین نکرد
محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر خصوص پیروزی تیم فوتبال نفت تهران برابر استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خوبی را در این دیدار حساس انجام دادیم. بازیکنان نفت برنامه‌های تمرین شده در طول هفته قبل را به بهترین شکل برابر استقلال اهواز به نمایش گذاشتند و فرصت‌های زیادی نیز روی دروازه حریف خلق کردند که متأسفانه جز یک مورد سایر فرصت‌های تیم ما به هدر رفت. به هر حال از این که سه امتیاز بازی با استقلال اهواز را به دست آوردیم راضی هستیم.

وی درباره فحاشی هواداران استقلال اهواز به علیرضا منصوریان بیان کرد: متأسفانه فحاشی زیادی به علیرضا منصوریان در این دیدار انجام شد و هواداران استقلال اهواز الفاظ بدی را نسبت به سرمربی نفت به کار بردند. امیدوارم فضای ورزشگاه‌های ما به سمتی رود که حداقل درباره امثال منصوریان که جز افتخارآفرینان فوتبال ملی است شاهد هتاکی نباشیم.

خرمگاه درباره این که گفته می‌شود اظهارات منصوریان در یک نشست خبری مبنی بر این که اگر شهدا نبودند مردم ایران الآن عربی حرف می‌‌زدند. گفت: منصوریان در این صحبت هیچ قصد بدی نسبت به اعراب کشورمان نداشت و نمی‌خواست آنها را ناراحت کند. از شمال و جنوب کشور تا شرق و غرب ایران تمام اقوام با هر زبانی قابل احترام هستند و هیچ وقت فردی به خود اجازه نیم‌دهد علیه هم‌وطن خود صحبت کند.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص این که نفت به تدریج به صدر جدول نزدیک می‌شود بیان کرد: متأسفانه به دلیل این که بازی‌های نفت در سال گذشته خیلی دیر به پایان رسید زمان لازم برای برگزاری اردو و آماده‌سازی تیم در ابتدای فصل را از دست دادیم. دیر شروع شدن تمرینات منجر به کسب چند نتیجه ضعیف و پایین آمدن روحیه بازیکنان تیم شد. ضمن اینکه مصدومیت‌های متوالی بازیکنان تأثیرگزار و غیبت آنها در چندین متوالی در کنار شرایط مالی نامناسب باشگاه تیم نفت را با مشکلات جدی مواجه کرد اما خوشبختانه با رفع شدن بیشتر این مسائل نفت در نیم فصل دوم در نتیجه‌گیری شرایط بهتری داشته و آرام آرام در بین مدعیان کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار می گیریم.

خرمگاه درباره جایگاه نفت در پایان گفت: تلاش خود راد در ابتدا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و پس از آن قهرمانی در لیگ به کار می‌گیرریم و اگر به یکی از این اهداف دست یابیم فصل موفقی را پشت سر گذاشته‌ایم. برای این اهداف نیز به تمامی بازی‌ها به صورت یک بازی حذفی نگاه کرده و با تمام توان برای کسب 3 امتیاز دیدارهایمان تلاش می‌کنیم.

وی درباره مشکلات مالی نفت بیان کرد: تاکنون حتی مقداری از این مشکلات حل نشده اما بازیکنان نفت بدون توجه به مسائل مالی با کمک به یکدیگر برای رسیدن به موفقیت‌ تلاش می‌کنند. ما خوب می‌دانیم که تمام باشگاه‌های لیگ برتری با مشکل مالی مواجه هستند و باشگاه نفت از این قاعده مستثنی نیست.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان در خصوص وضعیت مصدومان تیم نفت خاطرنشان کرد: شرایط ایمان مبعلی امروز مشخص می‌شود. در مورد علیرضا عزتی نیز استعلام گرفتیم و مشکلی برای همراهی نفت در آغاز تمرینات ندارد.اما رضا علیاری با پیچیدگی مچ پا مواجه شده و به احتمال زیاد سه هفته از همراهی نفت محروم خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار