فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۵۲ فقره سرقت از وی در آن شهرستان خبر داد.

اعتراف سارق به بیش از ۵۰ فقره سرقت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در پی چندین فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بود شناسایی و ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: در یک اقدام برنامه ریزی شده توسط ماموران کلانتری، سارق در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از این متهم، وی به ۵۲ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، افزود: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵ ضبط و باند مسروقه کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از به جا گذاشتن کیف پول، مدارک خودرو و یا سایر اشیای با ارزش و قیمتی در داخل خودرو به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت که بدون روشنایی کافی است پرهیز کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارق در شیراز












برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار