فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از کشف 6 هزار ليتر گازوئیل قاچاق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی عزیزیان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان گیلانغرب در راستای مبارزه باقاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی طرح کنترل محور‌های مواصلاتی را طی ۴۸ ساعت گذشته اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا پلیس شهرستان و دیگر رده‌های عملیاتی در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب یادآوری کرد: افراد متخلف برای صدور احکام مناسب به مقام قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عزیزیان در پایان یکی از وظایف ذاتی پلیس را مبارزه با پدیده قاچاق عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی شهرستان گیلانغرب با قدرت تمام مقابل هرگونه قاچاق خواهد ایستاد.


کشف 150 هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور 


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از كشف 150 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد. 

سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان كنگاور با انجام كارهای اطلاعاتي از ورود يك محموله سيگار قاچاق توسط يك دستگاه پراید به داخل شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با توجه به شناسايي مسير حركت خودرو اقدام به کنترل نامحسوس محور مذکور کرده تا در نهایت خودروی مورد نظر را شناسایی و دستور توقف آن صادر شد ولی راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست از محل متواری شد.

سرهنگ الهیاری بیان کرد: نهایتا ماموران پلیس در تعقیب و گریز خودروی حامل کالای قاچاق را متوقف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور افزود: در بازرسی از خودرو 150 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 120 میلیون ریال کشف شد.
وی در پایان از انتقال خودرو به پارکینگ و معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.
 



دستگیری 60معتاد و خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه 



 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر کرمانشاه و دستگیری 60نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر خبر داد. 

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر اقدام به دستگیری افراد معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه کردند.
وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر دستگیری 60 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر حدود یک کیلوگرم مواد مخدر و بیش از 4 هزار و 700 حبه انواع قرص روانگردان نیز کشف شد.

سرهنگ براری پلمپ 3 واحد عطاری که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را از دیگر نتایج اجرای طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از تداوم طرح های پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
وی گفت: اجرای این طرح ها با رضایتمندی عموم همراه بوده و همکاری آن ها با پلیس باعث شده تا طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت دنبال شود.


 


سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در اسلام آبادغرب به دام پلیس افتاد 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سارق حرفه ای لوازم و قطعات داخل خودرو و کشف 9 فقره سرقت در این رابطه خبر داد. 
  
سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر اسلام آبادغرب، ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: همکاران پلیس با افزایش گشت ها و استفاده از شگردهای پلیسی توانستند سارق حرفه ای را که به صورت ماهرانه ای اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو می کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه به 9 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: متهم به منظور سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی در پایان، کشف سرقت های صورت گرفته و برخورد قاطعانه با مجرمین را یکی از اولویت های پلیس عنوان و از همکاری مردم نیز قدردانی کرد.
 

 انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.