با یک ترفند ویندوزتان را به "آیپد" تبدیل کنید + آموزش

اگر از نمای ویندوز خود خسته شده اید و می خواهید کمی آن را جذاب تر از گذشته کنید این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش قصد داریم تا به شما یک نرم افزار کم حجم را معرفی کنیم که تمامی برنامه‌های نصب شده بر روی ویندوز شما را به صورت یک لانچر موبایلی همانند آیپدها در می‌آورد. 

با

Paper Plane یک لانچر رایگان مخصوص سیستم عامل ویندوز است که از طراحی مشابه با منوی برنامه‌های آیپد بهره می‌برد. نکته بسیار مهم در رابطه با این لانچر، اجرا و استفاده ساده و پر سرعت آن است، Paper Plane با هیچ برنامه و قابلیتی در ویندوز تداخل پیدا نکرده و قابلیت افزودن فایل، پوشه و لینک های وب را داراست. در ادامه با این لانچر بیشتر آشنا خواهید شد.

ابتدا لانچر را دانلود و نصب کنید. با دوبار راست کلیک بر روی دسکتاپ یا فشردن F12 در کیبورد، برنامه اجرا می گردد. Paper plane به صورت خودکار چند اپلیکیشن ویندوز را در منوی خود قرار دارده است که با انتخاب هر یک امکان باز کردن آن را خواهید داشت. نوار جست و جو در بالای برنامه نیز قابلیت جست و جو در اپلیکیشن‌های افزوده شده را دارد.

اما مطمئنا افزودن برنامه‌های جدید به لیست و شخصی سازی این منو یک نکته بسیار مهم و ضروری به شمار می‌رود. بدین منظور کافیست مطابق تصویر زیر در منوی برنامه کلیک راست کرده و در دسته Add یک لینک URL، اپلیکیشن سیستمی، فایل، پوشه و هر چیز دیگری را به آن بیافزاید.

با

این برنامه امکان تنظیم موارد مختلف دیگری را به کاربران می‌دهد، به عنوان مثال می‌توانید برنامه، فایل، پوشه و هر آیتم دیگری را با کشیدن و انداختن به منو (Drag & drop) بیافزایید. با مراجعه به تب General (عمومی) در بخش تنظیمات می‌توانید این گزینه را فعال کنید؛ Allow Dragging the icon with mouse. جهت استفاده از قابلیت یاد شده باید لانچر را به حالت Desk mode تغییر دهید. علاوه بر این امکان ایجاد تغییرات در عملکرد انیمیشنی برنامه وجود دارد.

با

جهت تعیین سایز اپلیکیشن و بخش های منو، نحوه چینش آن‌ها و اینکه چند آیکون در یک خط و ستون قرار گیرند به تب LayOut مراجعه کنید. اگر میانبر نمایش لانچر با برنامه یا قابلیت دیگری تداخل دارد، میانبر دیگری در قسمت Activation تعریف نمایید. در نهایت جهت شخصی‌سازی نمای پشتی منو به بخش Appearance بروید و تصویر مورد نظر را از حافظه سیستم خود انتخاب کنید. همچنین امکان از بین بردن حالت تار نمای پشتی منو نیز وجود دارد.

با

یکی دیگر از ویژگی های لانچر Paper Plane، امکان افزودن گزینه مربوط به آن در لیست کلیک راست سیستم به شمار می‌رود. همچنین امکان قرار گرفتن این گزینه در دسته Send to راست کلیک وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
لطفا لینک دانلودشوبزارید ممنون
آخرین اخبار