اولین نشست رسانه‌ای جشنواره «چهل چراغ» برگزار می‌شود/ حسين ياری سخنگوی جشنواره شد

اولین نشست رسانه اي جشنواره فيلم و عكس «چهل چراغ» روز سه شنبه 11 اسفند ساعت 16 با حضور حسين ياري ، سخنگوي جشنواره برگزار مي گردد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي جشنواره مردمي فيلم و عكس "چهل چراغ" حسين ياري بازيگر سينما و تلويزيون روز سه شنبه ١١ اسفند بعنوان سخنگوي اين رويداد هنري در نخستين نشست رسانه اي اين جشنواره حضور خواهد داشت و پاسخگوي اصحاب رسانه خواهد بود.
 
نخستين نشست رسانه اي جشنواره مردمي فیلم و عکس "چهل چراغ" با هدف تبيين اهداف برگزاري و برنامه هاي پيش رو در سالن كنفرانس مركز مشاركتهاي سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران واقع در ميدان ولي عصر(عج) ، ابتدای بلوار كشاورز،جنب فروشگاه فرهنگ برگزار خواهد شد.
 
نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» از ٢٠ تا ٢٣ ارديبهشت ١٣٩٥ همزمان با اعياد شعبانيه و با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راه پیمایی مردمی اربعین در کربلای معلی، معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین (ع) در عرصه‌های ملی و بین المللی، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیرهٔ زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در تهران برگزار خواهد شد.
 
علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود تا ۲۵ اسفند‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www. chehelcheragh. ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار