معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: 100 میلیارد تومان جایزه به 800 مدال آور آسیایی و جهانی اهدا خواهد شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر نصراله سجادی عصر امروز (یکشنبه) در مجمع سالیانه فدراسیون شمشیربازی، تصریح کرد: نباید امکانات خودمان را با سایر کشورها، مقایسه کنیم، چراکه هر کشوری شرایط و بودجه خاص خودش را دارد و معتقدم ما در سطح ملی امکانات مناسبی داریم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش بر اساس محورهای مشخص با فدراسیون ها تفاهم نامه مالی امضا می کند، اظهار داشت: براساس بودجه ای که داریم به فدراسیون ها پول پرداخت می کنیم.

این مقام مسوول عنوان کرد: از فدراسیون ها خواسته ایم تا برای درآمدزایی و جذب حامی مالی خودشان تحرک داشته باشند و ما نیز در وزارت ورزش کمک های خودمان را به آنان خواهیم داشت.
وی با تاکید براینکه توانایی مدیران را نباید فقط با پول سنجید، ادامه داد: خلاقیت های مدیریتی می تواند بسیاری از مسائل را برطرف کند.

سجادی درخصوص انتخاب اینفانتینو به عنوان رئیس فیفا و تاثیر آن در میزبانی کشورمان از تیم های عربی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: همانطور که قبلا اعلام کرده ام، مشکلی برای میزبانی نداریم و همانطور که همگان مشاهده کرده اند، میزبانی خوبی در هفته نخست لیگ قهرمانان داشتیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هنوز اظهار نظر قطعی از کنفدراسیون آسیا در این زمینه به دست ما نرسیده است و با این حال حرفمان را بارها زده ایم و میزبان هر تیم آسیایی باشیم، باید آنان به ایران سفر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار