عصر امروز سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در کمپ تیم های ملی وزنه برداری ضمن بازدید از تمرینات تیم های ملی پوشان المپیکی در مسیر ریو با آنها خسته نیاشید گفت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نصراله سجادی معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز (یکشنبه18 بهمن) به کمپ تیم های ملی آمد و ازنزدیک شاهد تمرینات تیم ملی بزرگسالان و جوانان بود. دکتر سجادی پس از رویت تمرینات تیم ملی بزرگسالان که خود را برای حضور دربازی های المپیک ریو آماده می کنند دقایقی را در کنار علی مرادی رییس فدراسیون، محمد نصیری مشاور عالی رییس فدراسیون ، حسین مقامی دبیراین مجموعه وتنی چند ازمسئولان این رشته برای وزنه برداران ملی پوش کشورمان صحبت کرد.

نصراله سجادی معاون وزیرورزش و جوانان کشورمان پس ازدیدن تمرینات وزنه برداران بزرگسال با ابراز خرسندی ازشرایط موجودی که دروزنه برداری حکم فرما است تاکید کرد: بسیارخرسندیم که تمرینات با نظم بسیارخوبی برگزار می شود. حقیقتا این را می بینم که وضعیت این رشته نسبت به قبل روز به روز درحال بهترشدن است و شما عزیزان بدون حاشیه و آرام دارید خود را برای موفقیت در المپیک ریو آماده می کنید. من مطمئن هستم با روندی که درپیش گرفتید ازالمپیک سربلند ودست پر خارج می شوید.

سجادی ادامه می دهد: بی تردید شما درشرایط فعلی موقعیت خیلی خوبی دارید که کنارتان چهره های بسیار سرشناس و توانمندی قرارگرفتند که همگی از بزرگان این رشته پرافتخار به شمار می روند.رییس فدراسیون خودش از قهرمانان به نام این رشته بوده و یکی از مدیران موفق در عرصه داخلی وبین المللی به شمار می رود،همچنین حضوربزرگانی همچون محمد نصیری بعنوان افتخار ورزش و وزنه برداری ایران و نیز حسین توکلی قهرمان بازی های المپیک 2000 سیدنی بعنوان لیدرهای فنی و کاربلد دربدنه فنی تیم المپیکی وزنه برداری ، فکر می کنم برای هیچ رشته ای بجز کشتی که آنها هم ستاره های بزرگی در کادرفنی و کنارخود دارند میسر نباشد .این یعنی یک امتیاز بسیار ویژه برای وزنه برداری و قهرمانان ملی پوش این رشته که بازی های المپیک را پیش رو دارند. 

بنابراین دوست دارم شما از این تجربیات گرانبها به نحو مطلوب استفاده کنید و این را بدانید که ما بعنوان مسئول و خادم ورزش کشوراز هرحمایتی که بتواند شما را در راه رسیدن به المپیک و کسب بهترین نتیجه در این میدان بزرگ یاری کند کوتاهی نخواهیم کرد و همراه  و هم گام با فدراسیون حامی شما قهرمانان خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این نشست علی مرادی (رییس فدراسیون ) ، حسین توکلی (سرمربی تیم ملی ) و کیانوش رستمی ( عضو تیم ملی ونیزقهرمان جهان و المپیک) به نمایندگی از جانب ملی پوشان وخانواده وزنه برداری از توجه ویژه دکتر محمود گودرزی وزیرمحترم ورزش و جوانان و نیز دکترنصرالله سجادی سجادی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تشکر بعمل آورده و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است؛معاون قهرمانی و حرفه ای وزیرورزش و جوانان پس از بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به همراه رییس فدراسیون وزنه برداری سری هم به اردوی جوانان زد و ضمن بازدید از تمرینات ملی پوشان جوان کشورمان پای صحبت های فنی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی جوانان نشست و دقایقی نیزدرخصوص وضعیت تمرینی و مسابقات مهمی که وزنه برداران جوان پیش رو دارند به بحث و گفت و گو پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار