معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: هر ساله شهرداری تهران در طرح استقبال از بهار با تمهیدات لازم با نو شدن طبیعت، شهر را به تازگی و طراوت آراسته می‌کند.

آغاز ساماندهی عملیات ساختمانی طرح استقبال از بهار از 25 اسفندپژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهمیت ساماندهی کارگاه‌های ساختمانی در طرح استقبال از بهار، اظهار داشت: امسال در حرکتی نو و با تاثیر پذیری از شعار آسمان آبی و زمین پاک حصارهای کارگاهی لباس نو بر تن خواهند کرد که علاوه بر ایجاد حس طراوت و تازگی بر ضرورت دست یابی به آسمان آبی و زمین پاک تاکید دارد.
 
وی بیان کرد: طرح استقبال از بهار در حوزه معاونت شهر‌سازی و معماری از تاریخ 15 اسفند تا 20 فروردین ماه به صورت گسترده در سطح مناطق و نواحی شهرداری تهران اجرایی خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: امسال در طرح استقبال از بهار براساس تصمیمات گرفته شده از تاریخ 25 اسفند تا 7 فروردین ماه تمام عملیات ساختمانی از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین تخریب بنا، گود برداری، خاکبرداری در کارگاه‌های ساختمانی به حالت تعلیق در می‌آید.

پشمچی زاده ساماندهی کارگاه‌های ساختمانی، لفاف و تابلوهای کارگاهی، آزاد سازی معابر و مصالح ساختمانی را از جمله موارد در طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: نظارت تخصصی بر اجرای این طرح برعهده معاونت شهرسازی و معماری و نظارت عالیه همچون سال های گذشته برعهده سازمان بازرسی شهرداری تهران خواهد بود و تحقق اهداف و موفقیت در اجرای این طرح با همت مناطق و نواحی مسیر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار