دفنر نمایندگی ولی فقیه از تجلیل سفیران انفال در هفته ی منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه استان زنجان از ساماندهی 7 برنامه در راستای فرهنگ سازی در هفته ی منابع طبیعی در دفتر نمایندگی ولی فقیه خبر داد.

رحیمی نیا در ادامه گفت: اولین برنامه ریزی این سازمان در جهت سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه است که در تاریخ 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار کارکنان منابع طبیعی با امام جمعه ی زنجان در اختتامیه ی هفته ی منابع طبیعی از دیگر برنامه های این سازمان می باشد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه با اشاره به برنامه ی سوم این سازمان گفت: آغاز به کار فعالیت دوره ی پنجم صفیران انفال در جهت ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی می باشد.

رحیمی نیا افزود: صفیران انفال طرحیست که استان زنجان در 94 آن را پیشنهاد کرد وبه صورت بخشنامه ی کشوری در آمد تا در تمامی استان ها اجرا گردد.

وی با اشاره به اینکه دوره ی پنجم این فعالیت از 15 اسفند ماه آغاز خواهد شد گفت: در طی این طرح با 15 نفر از روحانیون عقد قرارداد شده که در روستاهای هدف فرهنگ منابع طبیعی در حوزه ی دین واسلام را ترویج نمایند.

مسئول دفترنماینده ولی فقیه اضافه کرد: برنامه ی بعدی این سازمان در راستای تجلیل از سفیران نمونه ی استانی که در دوره های قبل فعالیت کرده اند می باشد.

رحیمی نیا از همایش ائمه ی جمعه استان در تاریخ 13 اسفند ماه خبر داد وافزود: تمام ائمه ی جمعه ی استان در طی این برنامه به همراه صفیران انفال در این جلسه حضور خواهند داشت تا در جهت فرهنگ سازی منابع طبیعی از حوزه ی دین تبادل نظر نمایند.

وی اظهار کرد: برنامه ی ششم سازمان در 21 اسفند ماه با حضور روحانیون به همر اه خانواده ها جهت کاشت نهال در منطقه ی گاوازنک برگزار خواهد شد.

مسئول دفترن ماینده ولی فقیه به عنوان آخرین برنامه افزود: تبیین مواضع مقام معظم رهبری در راستای حفاظت و صیانت از منابع طبیعی در راستای تهیه ی بروشور و برنامه های فرهنگی توسط این سازمان انجام می شود.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.