مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:در حال حاضر 350 هیئت دانش‌آموزی در استان قزوین داریم که ظرفیت بسیار خوبی به شمار می‌رود و باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛نعمت‌اللهی همچنین از فعالیت  بیش از 700 مداح دانش‌آموز در استان خبرداد .وی افزود: یکی از پایه‌های تربیت دینی تعلیم بوده که در عصر کنونی غفلت‌هایی در فضای تعلیمی صورت گرفته است.

وی افزود: در تربیت نسل جدید و نسل‌های آینده باید معارف دینی ما برای تربیت مدنظر قرار گیرد و دقت داشته باشیم که تداوم تربیت بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: تداوم یافتن تربیت یکی از راهکارهای اصلی برای ترویج آن است، بنابراین ضرورت دارد برای تدوام تربیت برنامه‌های مناسبی در دستور کار داشته باشیم.

نعمت‌اللهی ادامه داد: از سوی دیگر شرایط نباید به گونه‌ای باشد که کارهای انجام شده در مدرسه با آنچه در فضاهای دیگر مانند جامعه و خانواده انجام می‌شود، متفاوت باشد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهایی است که سعی دارد در کنار تمام نهادهای فرهنگی این استان فعالیت‌های فرهنگی لازم برای تربیت و پرورش نسل آینده را در دستور کار قرار داده و با جدیت پیگیری کند.

نعمت‌اللهی گفت: بیشترین همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در برنامه‌های فرهنگی با آموزش و پرورش است که در این زمینه گفتمان‌های دینی را به شکل جدی دنبال می‌کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.