فرمانده انتظامي استان زنجان از تشكيل قرار گاه ويژه برقراري امنيت انتخابات در اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ، سردارعليرضا صالحي در صبحگاه عمومي با تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) گفت : مجموعه نيروي انتظامي استان هدفي جزء خدمت به مردم ندارد خدمتي توام با اقتدار و محبت .

اين مقام مسئول افزود: توفيقاتي كه پليس كسب مي كند حاصل پشتيباني مردم بوده و پليس هركاري را كه انجام مي دهد به عنوان وظيفه شرعي و قانوني خويش براي حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم مي داند.

وي با بيان اينکه قاطعيت در انجام ماموريتها و اخلاق مداري يکي از رمزهاي موفقيت پليس است گفت : پليس ايران اسلامي وظيفه بسيار مهم، حساس و خطيري بر عهده دارد و آن برقراري نظم و امنيت و آرامش در يک کشور اسلامي است و بي شک چنين مسئوليت مهمي اجرو پاداش معنوي و اخروي به همراه دارد.

سردار صالحي افزود : اميد است با همدلي و هماهنگي و تعامل سازنده بين همه دستگاهها يك انتخابات خوب و دشمن شكن برگزار گردد و فرماندهي انتظامي استان زنجان تمام توان خود را در راستاي تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و براي انجام يك ماموريت بزرگ آماده است .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اهميت برقراري امنيت انتخابات تصريح كرد: پليس برقراري امنيت انتخابات در تمامي فرآيندهاي آن را وظيفه خود مي‌داند تا همانند گذشته انتخاباتي باشكوه و پرشور را شاهد باشيم.

وي افزود: اين اولين‌بار است كه انتخابات مجلس شوراي اسلامي با مجلس خبرگان رهبري به صورت توام انجام مي‌شود و در همين راستا و با توجه به اهميت موضوع، پليس زنجان با تشكيل قرارگاه ويژه و استفاده از توان تمامي يگان‌هاي عملياتي و ستادي، زمينه لازم را براي برقراري امنيت مناسب براي برگزاري انتخابات باشكوه فراهم كرده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: امنيت انتخابات تنها مختص روز انتخابات نيست بلكه امنيت انتخابات از اكنون آغاز شده و در زمان تبليغات داوطلبان، روز انتخابات و حتي روزهاي پس از برگزاري آن ادامه خواهد داشت.

سردار صالحي رتبه استان زنجان را در کاهش تصادفات خوب ارزيابي و خاطر نشان كرد : از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه كاهش تلفات جاده اي تقدير و تشكر مي كنم .

وي در ادامه از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه كاهش سرقت ها ، مبارزه با مواد مخدر ، تامين نظم و امنيت و كاهش تلفات جاده اي و تلاش هاي ساير بخش هاي اين فرماندهي تقدير و تشكر كرد


انتهای پیام/

برچسب ها: امنیت ، انتخابات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.