کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی نخست برای تراکتور به لحاظ روحی از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورت برد گامی رو به جلو برای این تیم می باشد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با الجزیره امارات اظهار کرد: به طور قطع این نخستین بازی دو تیم است که برای هر دو تیم از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که برد در این دیدار با عث تقویت روحیه بازیکنان نمی شود.
 
وی در ادامه افزود: الجزیره از مسابقات پلی آف به مرحله گروهی راه یافت و با پیروزی مقابل السد قطر حریف تراکتورسازی شد، باید عنوان کنم حریف سختی برای سرخ پوشان است و ما فردا شاهد رویارویی دشواری خواهیم بود.

محمودی اضافه کرد: در واقع بیشتر این تیم ها همگی قهرمان و نایب قهرمان کشورهای خودشان هستند اما این امتیاز وجود دارد که در بازی نخست چون میزبان هستیم می توانیم بیشتر به موفقیت نزدیک شویم.

مربی سابق تراکتورسازی درباره حمایت از تراکتورگفت: به نظر من هوادران تبریزی فارغ از اتفاقات گذشته و نتایج ضعیف و با توجه به جنبه ملی بودن و همچنین رویدادهای اخیر کشورهای عربی و فشار بر کشورمان لازم است همه حامی تراکتور باشند تا شاهد سربلندی نماینده فوتبال استان باشیم، در صورت حمایت نکردن نمی توانیم از حقانیت فوتبال دفاع کنیم.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که شاهد برد تراکتور در برابر الجزیره باشیم تا ضمن کسب روحیه و امتیاز کامل بازی باعث شادی دل هوادارن باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
هر کس بهتر بازی کند،برنده مسابقه ورزشی فوتبال می شود
آخرین اخبار