تیم فوتبال تراکتورسازی حال و روز خوشی را در روزهای اخیر ندارد و صدای اعتراضات هواداراندرآمده است.

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، بعد از نتیجه تساوی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل راه آهن و ازدست دادن 2 امتیاز دیگر تیم تبریزی، نا امیدی بار دیگر به اردوی سرخ ها بازگشت تا دیگر سودای قهرمانی به فکر هواداران خطور نکند و شاید این تیم نتواند در آسیا نیز حضور یابد اما تراکتور تاوان اشتباهات چه کسی را پس می دهد؟ چرا تراکتورسازی که سال گذشته تا پای قهرمانی هم پیش رفت اکنون به چنین وضعیتی در آمده است و باید پرسید مقصر این روزهای تراکتور کیست .

 باردیگر صدای اعتراض به گوش می رسد و امیر قلعه نویی هم نتوانست تراکتور را در مسیر موفقیت به حرکت در آورد، شاید تراکتور با حضور تونی در حال رسیدن به موفقیت بود که با رفتن وی رویی قهرمانی به سراب تبدیل شد.

شاید تغییرات فراوان در حفظ نکردن بازیکنان و بی توجهی به خواست هوادارن و ضعف در سطوح مدیریتی به اعتقاد کارشناسان از علل نتیجه نگرفتن سرخ های تبریزی باشد .

محمودی : بی تجربگی مدیریتی باعث ضعف تراکتورشد / حیف شد سامان از سرخ ها رفت 
کاظم محمودی درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: باید عنوان کنم تیم فوتبال تراکتورسازی در حال حاضر به لحاظ وضعیت فنی و هماهنگی بازیکنان حال و روز خوشی ندارد و شاید تغییرات فراوان باعث ضعف این تیم شده است .

وی در ادامه افزود: اشتباه بزرگ مسئولان تراکتورسازی تغییرات فراوان بازیکنان این تیم بود چطور ممکن است پس از کسب نایب قهرمانی 16 تغییر در ترکیب این تیم بوجود آید و نتوانند بازیکنان قدیمی خود را حفظ کنند و تراکتور به زمان برای هماهنگی نیاز داشت .

محمودی گفت: متاسفانه تراکتوری ها در نیم فصل باز به اشتباهات خود ادامه دادند و باتغییرات زیاد و ازدست دادن بازیکنی چون نریمان جهان عملا  به دست خودشان سد راه موفقیت خود شدند که با توجه به حضور این تین در لیگ آسیا و همگروهی با الهلال با آن همه جوسازی ها باید بیشتر از همیشه خود را آماده می کرد اما درحالی که اینگونه نیست .

مربی سابق تراکتورسازی اضافه کرد : بی تجربگی مدیران و تصمیمات اشتباه و توجه نکردن به خواست هواداران باعث ضعف تراکتورسازی شده است البته جذب بازیکنی چون حاتمی فقط به درد ترکیب امیر قلعه نویی می خورد، زیرا سبک این مربی به ارسال سانتر از جناحین و سر زدن بر می گردد که اکنون فوتبال روز با این سبک منافات داردواین شیوه منسوخ است و شیوه ایی قدیمی است .

وی در پایان یاد آور شد : امیدوارم مسئولان تراکتور با غنیمت شمردن فرصت ها بتوانند این تیم را برای موفقیت در لیگ و آسیا مهیا کنند .
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
l مربی تیم 100درصدمقصر اصلی است
آخرین اخبار