کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سه عامل اصلی ضعف تراکتور تغییرات بازیکنی و تصمیم مدیران و ناهماهنگی بازیکنان هستند.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره علل نکامی تراکتور اظهار کرد: به نظر من تغییرات ابتدای فصل  از اولین عوامل ناکامی تیم می توان به شمار آورد چراکه  پس از پایان لیگ چهاردهم در این تیم پانزده بازیکن به سایر تیمها انتقال یافته بود که این نوع تغییر در تیمی که نایب قهرمان شده است چندان جالب نیست.

وی درادامه افزود: متاسفانه مسئولان تیم تراکتور سازی باردیگر در نیم فصل نیز اشتباه خود را مبنی بر جذب و از دست دادن بازیکن تکرار کردند و تا این تیم به مرز هماهنگی می رسد زمان نیاز دارد.

محمودی ادامه داد: حمایت نکردن هواداران نیز از دیگر عامل ضعف تراکتور است شما می دانید بازوی قدرتمند تراکتور هوادارانش هستند و اگر این بازو را از دست دهد تراکتور آسیب پذیر می شود و امیدوارم تبریزی ها بدانند تراکتور مال خودشان است واز این تیم حمایت کنند. 

کارشناس فوتبال کشور مان به اشتباه تصمیمات مدیران تراکتور پرداخت و گفت : شاید ازدیگر عامل ضعف تراکتور مدیریت این تیم بوده و تصمیمات اشتباهی که اتخاذ کرده اند مدیر یک تیم باید به خواسته های هوادار گوش دهد و اجرایی کند . زمانی به گفته هایی هوادار اهمیت ندهد به طور حتم نمی توان انگیزه را افزایش داد. 

وی بیان کرد: موضوع دیگر این است تراکتور خوب وتماشاگر پسند بازی نمی کند زمانی تیکی تاکایی بازی می کرد اما اکنون از این روش بازی خبری نیست و این موضوع باعث دلزدگی شده است.
محمودی یاد آور شد: امیدوارم که تیم فوتبال تراکتور سازی در ادامه فصل با ارائه بازی های خوب بتواند به جایگاه شایسته خود دست یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار