در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نیازهای آموزشی سازمان های مردم نهاد جوانان بررسی می شود

مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از رویکردهای جدید ستاد ملی ساماندهی جوانان رسیدگی به یافته های پژوهشی حوزه جوانان است تا از دستاوردها برای تحلیل سیاست ها و برنامه های اجرایی استفاده شود.

سید جواد رضوی  مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهداف برگزاری جلسات سالانه ستاد ملی جوانان اظهار داشت: برگزاری این جلسات بهترین فرصت برای رسیدگی و بررسی به یافته های پژوهشی و نیازهای آموزشی سازمان های مردم نهاد جوانان است به طوری که با استفاده از دستاوردهای پژوهشی می توان برنامه های اجرایی را تحلیل کرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان را برای ادامه این جلسات خواهیم کرد تا با تشکیل به موقع آن،  هماهنگی بین دستگاه ها و سیاستگذاری های لازم ایجاد شود چرا که موفقیت در طرح ها منوط به کارشناسی حساب شده در محتوای موضوعات ارائه شده خواهد بود و ما سعی داریم با فعال شدن کمیسیون های ذیل ستاد ، این تلاش ها منجر به اقدامات مثبت و ملموس برای جوانان شود.

رضوی ادامه داد: برای نتیجه گیری مطلوب و موفق برنامه های ستاد ملی در حال جهت دهی به ساز و کارهای فراهم شده هستیم تا با ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها،  ستادهای استانی و شهرستانی نیز با نظارت دقیق تری بررسی شوند.

مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: همچنین در این جلسات ، اعضای کمیسیون ها پیشنهادی مبنی بر پیش نویس برنامه شناسایی تقویت و توسعه سازمان های مردم نهاد مرتبط با امور جوانان را مطرح کردند که برنامه و اهداف آن ،مورد بحث قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار