مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: خدمات روان شناختی روان شناسان دربخش مشاوره های پیش از ازدواج بیمه می شود.

اما و اگر های بیمه مشاوره ازدواج/ خدمات روان شناختی روان شناسان بیمه می شود
ناصر صبحی مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: مشاوره های پیش از ازدواج یکی از ضروریات اساسی جامعه به ویژه در زمینه برنامه ریزی های پیش از ازدواج محسوب می شود که استفاده از این آموزش ها برای داشتن ازدواج موفق و خانواده سالم، گامی اساسی خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی از همکاران معتقدند که هزینه مشاوره ها در مقایسه با دیگر شاخه های پزشکی بالا است بنابراین برای اصلاح این نگرش و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات روان شناختی روان شناسان در ابتدا باید مسئولان مربوطه توجیه شوند.

صبحی با اشاره به اهمیت مشاوره پیش از ازدواج، افزود: براساس پژوهش های میدانی صورت گرفته در سراسر دنیا، اهمیت آموزش در کمک به بهترین تصمیم گیری و مشاوره های ضروری پیش از ازدواج اثبات شده است از این رو باید شرایط را طوری مهیا کنیم تا از این طرح استقبال شود.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حداقل جلسات مشاوره 3 بار به بالا خواهد بود، گفت:  مشاوره دادن یک کار تخصصی است و هیچگاه با یک جلسه نمی توان تمام جوانب امر ازدواج را شفاف سازی کرد چرا که آگاهی دادن به متقاضیان برای آشنایی با مهارت های زندگی مشترک، آرزوها، خواسته ها، ملاک ها و معیارها نیاز به زمان کافی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار