در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اتخاذ 6 کمیسیون تخصصی در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان

مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:کمیسیون های اقتصاد ، اشتغال و مسکن جوانان ، بین الملل جوانان ، هویت و مشارکت اجتماعی جوانان ، اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی و ازدواج ، 6 کمیسیون ذیل ستاد ملی ساماندهی امور جوانان هستند.

سید جواد رضوی مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بر اساس آئین نامه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان ، این ستاد باید 12 جلسه در سال تشکیل دهد تا در خصوص اهداف اصلی فعالیت های دستگاه های مرتبط با امور جوانان و ایجاد هماهنگی فعالیت های مابین دستگاه های عضو ستاد و شرح وظایف ها بحث و گفتگو شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات به تمامی امور مربوط به حوزه جوانان در شهرستان و استان ها رسیدگی و پیشنهادات و بسترهای قانونی آن در این جلسات مورد بررسی قرار می گیرد.

رضوی در خصوص کمیسیون های ذیل ستاد ملی ساماندهی امور جوانان افزود: کمیسیون های اقتصاد ، اشتغال و مسکن جوانان ، بین الملل جوانان ، هویت و مشارکت اجتماعی جوانان ، اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی و ازدواج ، 6 کمیسیون ذیل ستاد ملی ساماندهی امور جوانان هستند که مطالبی که قرار است در ستاد ملی به بحث گذاشته شود در کمیسیون ها در دستور کار قرار گرفته و پیشنهادات ستاد ملی از طریق این کمیسیون ها ارائه می شود.

مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بر اساس رویکردی که در جلسات گذشته اتخاذ شد و بدلیل اینکه یکی از وظایف ستاد ملی امور جوانان ، نظارت بر عملکرد فعالیت های ستاد های استانی است در این جلسات ، هماهنگی میان دستگاه ها در استان ها و ایجاد نگرش مثبت به مشکلات جوانان استان ها با حضور استانداران بررسی و استانداران نیز گزارش عملکرد ارائه می دهند.

رضوی گفت: در شصتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان گزارش عملکرد استان زنجان ارائه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار