320 قطعه ماهی و متخلفان صید با دستگاه الکتروشوکر در تالاب شادگان کشف و دستگیر شدند.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی گزارشات مردمی مبنی بر حضور مستمر تعدادی صیاد متخلف در تالاب شادگان که شبانه اقدام به صید ماهی با استفاده از دستگاه الکتروشوکر می نمایند ، مأموران یگان حفاظت محیط زیست شادگان با یک اقدام عملیاتی و کمین شبانه در تالاب شادگان افراد متخلف رادستگیر کردند.

محمدحسن فقیه ، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان گفت: در این عملیات شبانه ،ضمن کشف تعداد 320 فطعه ماهی صید شده ودستگیری افراد متخلف، ادواتی که به عنوان ادوات صید غیر مجاز مورد استفاده قرار می گیرد از جمله یک دستگاه الکتروشوکر، یک دستگاه باطری 30 کیلویی ، تعداد زیادی قطعات الکتریکی و یک فروند قایق 10 متری توسط نیرو های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان کشف و ضبط گردید.

وی افزود: متأسفانه تالاب شادگان توسط  افراد سود جو و متخلف که با روش های کاملاً حرفه ای و خلاف قانون اقدام به صید ماهی با روش های یاد شده می نمایند مورد آسیب جدی قرار گرفته و با این روند ضمن از بین رفتن سایر موجودات زنده آبی تالابی، باکاهش منابع آبزی در تالاب مواجه خواهیم شد. فقیه گفت:یگان حفاظت محیط زیست شادگان با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت و قابلییت ها و همچنین همکاری و اطلاع رسانی جوامع محلی، یگان حفاظت محیط زیست به یاری خدا عرصه تالاب را از این گونه افرادپاکسازی خواهد نمود.


انتهای  پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.