رئیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان از افزایش تعداد کلینیک‎های سلامت در سال آینده و تجهیز و تکمیل آزمایشگاه‌‎های این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان، رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان امین‎رضا کمالیان در مراسم ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار با تبریک این روز به همه پرستاران و به خصوص استادان و دانشجویان رشته‎ پرستاری واحد زاهدان، در بیان مقام و ارزش پرستار گفت: «رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران می‎فرماید: نقش پرستار در بیماری و سلامت بیمار بسیار مهم است و نقش درجه یک دارد و معادل با نقش یک پزشک ماهر است.
 
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشکده پیراپزشکی واحد زاهدان یکی از قدیمی‎ترین و باسابقه‎ترین گروه‎های آموزشی است، عنوان کرد: این دانشکده با 32 سال قدمت پرستاران خبره و بااستعدادی را در خود پرورانده و به جامعه پزشکی کشور تقدیم کرده است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه فارغ التحصیلان رشته پرستاری واحد زاهدان در بسیاری از بیمارستان‎ها و مراکز درمانی به عنوان پرستار ممتاز انتخاب شده‎اند، خاطرنشان کرد: «برای پیشرفت و تعالی بیشتر دانشجویان در حوزه علوم پزشکی تلاش می‎شود مشکلات آموزش‎های بالینی رفع شود.
 
این مسئول از استخدام مربی و هیات علمی پزشکی تا پایان سال خبر داد و ادامه داد: اکنون یک کلینیک سلامت با عنوان فرهیختگان شماره یک در واحد زاهدان راه‌اندازی شد.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: احداث ، سلامت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار