شیراز؛

كشف بیش از 136 كيلوگرم ترياك در استان فارس

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس، از كشف 136 كيلو و 500 گرم ترياك و 10 هزار عدد انواع قرص روانگردان در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولايی گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با رصدهای اطلاعاتی یک دستگاه خودرو "تیبا" حامل مواد مخدر را كه از سمت شهرستان جهرم به سمت شيراز در حال حركت بود را شناسایی كردند.
وی اظهار كرد: ماموران با استقرار در طول مسير تردد اين خودرو، آن را متوقف، راننده را دستگير و در بازرسی از خودرو ۶۷کیلو ۵۰۰ گرم تریاک كشف كنند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس ادامه داد: در شهرستان لارستان نيز ماموران مستقر در پاسگاه چهار برکه هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جاده بندرعباس به سمت لارستان به يك دستگاه خودروي نيسان يخچالدار مظنون و آن را متوقف كردند.
سرهنگ تولايی گفت: در بازرسی خودرو، ۶۹ كيلوگرم ترياك كه به صورت ماهرانه ای در كف يخچال خودرو جاساز شده بود كشف و در اين رابطه دو قاچاقچی موادمخدر دستگير شدند.
وي در ادامه با اشاره به کشف 10 هزار عدد انواع قرص روانگردان در شيراز گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهرستان "شیراز"، ماموران سه باب مغازه را كه در آنجا افراد سودجو اقدام به توزيع داروهای روانگران می كردند را شناسايی كردند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار كرد: در بازرسی از اين مغازه ها تعداد 10 هزار و 700 عدد انواع قرص غیرمجاز و روانگردان كشف و در اين رابطه سه نفر را دستگير كردند.
انتهای پیام/
برچسب ها: کشف ، تریاک ، استان ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.