ملی پوش تیراندازی گفت: در رقابت‌های جایزه بزرگ با وجود اینکه تیراندازان ملی پوش نبودند اما رکوردها بسیار بالا رفت.

نرجس امام قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی با وجود اینکه درسطح استان تهران و برای اولین بار برگزار شد، تیراندازان زیادی در آن شرکت کرده بودند و رکوردهای خوبی زدند.
 
وی گفت: سطح رکوردها خوب بود در حالی که بیشتر فینالیست‌های این مسابقات، ملی پوش نبودند و این نشان می‌داد که شرکت کننده ها با تمرین شرکت کرده بودند که اگر این مسابقات در سطح کشور برگزار می شد، قطعا تیراندازان بیشتری شرکت می کردند و رقابت بین ورزشکاران بالا می رفت.
 
امام قلی نژاد افزود: مسابقات تیراندازی در کشور معمولا جایزه ندارد و در این مسابقات چون مبلغ جایزه هم بالا بود انگیزه بیشتری برای شرکت کننده ها ایجاد شد تا بالاترین رکوردشان را ثبت کنند، در همه کشورها مسابقات جایزه بزرگ برگزار می شود اما متاسفانه این مسابقات در کشور ما بسیار کم است.
 
ملی پوش تیراندازی گفت: به نظر من اگر مسابقات جایزه بزرگ در استان های دیگر نیز برگزار شود به پیشرفت تیراندازان کمک زیادی می کنند چون در این مسابقات معمولا هم تیراندازان حرفه‌ای و هم تیراندازان مبتدی شرکت می کنند، بنابراین باعث جذب جوانان و افراد دیگر به تیراندازی می شود.
 
وی تصریح کرد: به اعتقاد من یکی از مشکلات تیراندازی در کشور ما این است که فینال مسابقات را خیلی کم برگزار می کنیم، در یک سال اخیر کمیته مسابقات چند مسابقه به صورت فینال برگزار کرد، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چون برگزاری فینال در رکورد بچه ها نیز تاثیرگذار است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.