ملی پوش تیراندازی گفت: فشنگ های تمرینی تیراندازان تمام شد و اگر مهمات نرسد مجبوریم خشک تمرین کنیم.

نرجس امام قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش برای شرکت در مسابقات سهمیه المپیک هند تصریح کرد: با تمریناتی که در این مدت داشتم سعی کردم آمادگی ام را برای شرکت در مسابقات بالا ببرم و الان هم از نظر آمادگی جسمی در شرایط خوبی هستم.
 
وی افزود: همه تلاشم را می کنم تا با شرکت در رقابت های هند سهمیه المپیک را کسب کنم، البته مسابقه انتخابی از طرف مربیان تیم ملی بین تیراندازانی انجام می شود تا تیراندازی که آمادگی بهتری دارند در مسابقات شرکت کنند.
 
امام قلی نژاد گفت: متاسفانه فشنگ هایی که هفته گذشته به دست تیراندازان رسید امروز تمام شد و فقط تعدادی فشنگ برای مسابقه انتخابی در اختیار داریم و اگر فشنگ به تیراندازان نرسد تا شروع مسابقات هند تمرینات به صورت خشک و بدون فشنگ انجام می شود.
 
وی درباره اینکه تمرینات بدون فشنگ چه تاثیری به عملکرد تیراندازان دارد گفت: هرچند تمرینات فشنگ به لحاظ کیفی تیرانداز را از آمادگی دور می کند ولی از نظر جسمانی ورزشکار را در شرایط مسابقه قرار می دهد تا افت نکند.
 
ملی پوش تیراندازی افزود: تیم تفنگ و تپانچه در مسابقات هند شانس زیادی برای کسب بیشتر سهمیه المپیک دارند، تیراندازان اگر به لحاظ روحی آماده باشند و استرس های کمبود مهمات برطرف شود به طور قطع چند سهمیه دیگر خواهیم گرفت.
 
وی ادامه داد: هفته گذشته که فشنگ داشتیم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم اما زمانی که مهمات نداریم برای هر وضعیت تفنگ حدود 45 دقیقه تمرین لازم دارد که ما 30 دقیقه فقط ژست گیری می کنیم.
 
وی گفت: تیراندازان همه تلاششان را می کنند تا در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک تعداد سهمیه ها را افزایش دهند این مشکلات نیز همیشه با تیراندازان همراه بوده است و کسی که بخواهد در حرفه اش نتیجه بگیرد باید با مشکلات کنار بیاید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار