کرمانشاه؛

ثبت نام 500 نفر از مالکان تاکسی‌های فرسوده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر 1500 دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه وجود داردگفت:نیمه دوم سال آینده از تردد تاکسی‌های فرسوده مدل 83 و قبل از آن جلوگیری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد سلیمانی گفت: با آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل 83 و قبل از آن، تاکنون500 نفر از مالکان تاکسی‌های فرسوده برابر زمان بندی اعلام شده موفق شده‌اند در سامانه نوسازی ناوگان فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور مراحل ثبت نام اولیه را انجام دهند.

به گفته وی طرح ثبت نام تاکسی‌های فرسوده همزمان با آغاز دهه مبارک فجر کلید خورده و برابر زمان‌بندی اعلام شده تاکسیرانان تا پایان روز 21 بهمن ماه فرصت ثبت نام داشتند که این زمان تا پایان بهمن ماه تمدید شده و دارندگان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه از طریق دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: مالکان تاکسی‌های فرسوده برابر زمان‌بندی اعلامی- بر اساسرقم سمت راست پلاک تاکسی- با به همراه داشتن مدارک لازم شامل اصل کارت ملی، کارت سوخت خودرو، اصل پروانه بهره برداری، اصل کارت خودرو، اصل پروانه معتبر تاکسیرانی و اصل برگ سبز خودرو می‌توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه و مراحل ثبت اطلاعات خود را انجامدهند. همچنین متقاضیان هنگام ثبت نام و ارائه مدارک اولویت خود را برای دریافت خودرو سمند یا پژو 405 اعلام خواهند کرد.

سلیمانی افزود: در این طرح برای جایگزینی تاکسی فرسوده وام 20 میلیون تومانی با نرخ سود16 درصد و بازپرداخت چهار سالهکه قسطماهیانه آنحدود 570 هزار تومان می‌باشد در نظر گرفته شده است. ضمناینکه مبلغ پنج میلیون تومان هم از سوی دولت به اسقاط خودروی فرسوده تعلق می‌گیرد. مابقی مبلغ خودرو را نیز تاکسیرانان پرداخت می‌کنند.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 1500 دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه وجود دارد که عمده آنها پیکان هستند، گفت: مالکان این خودروها باید در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شرکت کرده و نسبت به تعویض خودروی خود اقدام کنند، در غیراینصورت در نیمه دوم سال آینده از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.