محمدرضا خردمندان معتقد است كه مهیا شدن و فراهم كردن فرصت‌هایی برای مشاركت عوامل سینمای بدنه كشور در ساخت یك فیلم كوتاه می‌تواند، افق‌های روشنی را در صنعت سینمای كوتاه كشور به وجود آورد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ محمدرضا خردمندان، فیلم‌ساز، با اشاره به اینكه موضوعات بسیاری در جامعه وجود دارد كه برای ساخت فیلم‌های كوتاه كوتاه می‌توان از آن ها بهره برد، اظهار داشت: برای ساخت فیلم‌هایی در قالب 100 ثانیه باید با رویكردی متفاوت‌تر از ساخت فیلم بلند به دنبال سوژه باشیم و سعی كنیم تا اتفاقات و رویدادهایی را كه پیرامون ما ایجاد می‌شود با دقت بیشتری رصد كنیم.

وی افق رشد فیلم‌های كوتاه كوتاه را مثبت ارزیابی كرد و خاطرنشان كرد: در روزگاری كه رسانه‌های نو و شبكه‌های اجتماعی، مشاركتی و چند بعدی شده‌اند و از تأثیرگذاری وسیعی نیز برخوردار هستند، می‌توان امیدوار بود فیلم‌ساز با شناخت به‌موقع از این فرصت و ساخت فیلم‌هایی متناسب با این شبكه‌ها گاهی وقت‌ها از تأثیرگذاری بیشتری در مقایسه با یك فیلم بلند در میان مخاطبان برخوردار باشد.

كارگردان بهترین فیلم پویانمایی نهمین دوره جشنواره 100، با بیان اینكه حضور افراد حرفه‌ای  در سینمای كوتاه با افزایش مخاطبان رابطه متقابل دارد، گفت: مهیا شدن و فراهم كردن فرصت‌هایی برای مشاركت عوامل سینمای بدنه كشور در ساخت یك فیلم كوتاه می‌تواند افق‌های روشنی را در صنعت سینمای كوتاه كشور به وجود آورد.

وی در این رابطه افزود: زمانی حضور عوامل حرفه‌ای به دعوت مسئولان یا فیلم سازان تجربی و با پیشنهادهای خیره كننده صورت می‌پذیرفت ولی الان با قاطعیت می‌شود گفت اگر هم شاهد همكاری‌هایی در این زمینه به عنوان بازیگر یا عوامل پشت صحنه هستیم به خاطر حرفه‌ای بودن این سینما و محبوبیت آن در میان مخاطبان است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار