حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور خاطره‌ها و حماسه‌های ملت عظیم‌الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.

در بیانیه شهرداري زنجان به مناسبت يوم‌الله 22 بهمن آمده است :حماسه‌هایی که یوم الله 22 بهمن در سال 1357 را در پی داشت. پیروزی انقلاب بی‌شک یک معجزه الهی و به گفته معمار کبیر انقلاب انفجار نور بود که با رهبری مردی الهی و ایمان مردم‌، تمام معادلات دنیای مادی را برهم زد. این انقلاب قیام ملت ایران در راه خدا بود، قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا و فضا، انرژی صلح‌آمیز و... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دامهای بیشماری را بر سر راه انقلاب اسلامی می‌گستراند.

پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند.

با اين حال رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.

اكنون انقلاب اسلامي، در حالي وارد سي ‌و هشتمين سال پيروزي خود مي‌شود كه وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

در این بیانیه تاکید شده پرسنل تلاشگر مجموعه شهرداري زنجان ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌الله 22 بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري فرا ‌خوانده و اميدوار است الهام بخشي انقلاب حق طلبانه ملت ايران در حماسه 22 بهمن، عزم ملت‌هاي مظلوم و مستضعف جهان را براي اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گيتي جزم‌تر سازد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: تناوری ، درختان ، انقلاب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.