اردبیل؛

برگزاری یادواره 604 شهید والامقام فصل زمستان در اردبیل

همزمان با دهه مبارک فجر یادواره 604 شهید والامقام فصل زمستان و انقلاب اردبیل در مسجد قدس اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دراین مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدای والامقام است و باید همگان در ترویج فرهنگ ناب شهدا در جامعه پیشگام باشیم.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و مادران شهدا افتخاری بزرگ برای ملت ایران هستند، افزود: صبر و گذشت خانواده‌ها و مادران شهدای والامقام ستودنی است که فرزندان خود را در راه حفظ ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم این انقلاب کردند.

وی افزود: مهم‌ترین راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و ثبات و پیشرفت این کشور ولایتمداری، بصیرت و آگاهی است که باعث شده است هم‌اکنون کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به پیبشرفت‌های قبل توجهی دست یابد.

حجت‌الاسلام فیاضی بیان کرد: مهم‌ترین پیام شهدای والامقام انقلاب اسلامی بصیرت و ولایتمداری است که ما باید در ادامه راه این عزیزان تمام تلاش خود را به کار بگیریم چرا که امنیت و آرامش کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با درایت‌ها و رهنمودهای داهیانه امام خمینی(ره) به وجود آمد و ما باید با تبعیت از ولایت فقیه در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای این انقلاب تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن این انقلاب به کار بگیریم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.