اردبیل؛

اجرای 50 طرح هادی در روستاهای اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تا به امروز در 50 روستای اردبیل طرح هادی اجرایی شده است.

اجرای 50 طرح هادی در روستاهای اردبیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته عملیات گازرسانی در استان اردبیل با سرعت انجام شده است که امروز نیز شاهد افتتاح پروژه‌های گازرسانی برای روستاهای استان اردبیل هستیم و از تعداد 85 پروژه گازرسانی به روستاها، 9 پروژه متعلق به روستاهای شهرستان اردبیل است.

وی گفت: دولت یازدهم در حوزه رسیدگی به عمران روستایی اهتمام ویژه‌ای دارد چرا که روستاها محور اقتصاد مقاومتی هستند و تولیدات دامی و کشاورزی روستاییان نقش اساسی را در توسعه اقتصادی منطقه دارد که دولت در ارائه خدمات به روستاییان عملکرد قابل قبولی داشته به طوری که در حوزه بهداشت و درمان، روستاییان فقط 3 درصد هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنند.

زنجانی افزود: 150 روستا در سطح شهرستان اردبیل وجود دارد که تا به امروز طرح هادی در 50 روستای اردبیل اجرایی شده و مطالعات اجرای این طرح نیر برای سایر روستاهای شهرستان اردبیل نیز در دست اقدام است.

وی گفت: در سال گذشته حدود 9 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آب رسانی شرب در روستاهای استان اردبیل هزینه شده است که سال آینده نیز این اقدامات ادامه خواهد داشت چرا که بحث تأمین آب شرب و آشامیدنی روستاییان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.