نماینده کرمان گفت: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به کسانی است که برای کشورمان خواب‌های آشفته می‌بینند.

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن منجر به تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود گفت: با توجه به اینکه در شرایط پسابرجام هستیم حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند پیام وحدت ایران اسلامی را به جهانیان برساند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید بین مسئولان و ملت همدلی و همزبانی باشد اظهار داشت: حضور ملت در راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به کسانی است که برای کشورمان خواب‌های آشفته می‌بینند.

وی تاکید کرد: هر چقدر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم‌گیرتر باشد، صلابت، عزت، اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران بارزتر می‌شود و به همان میزان دشمنان از برنامه‌های آینده ضد ایرانی خویش مایوس می‌شوند.

نماینده کرمان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن منجر به پیش‌برندگی کشورمان به سمت مقاصد متعالی می‌شود خاطرنشان کرد: مردم با حضورشان در چنین عرصه‌هایی پاسخ محکمی به تفرقه‌افکنی‌های دشمن می‌دهند و ثابت می‌‌کنند که زیر پرچم ولایت مستحکم و با اقتدار ایستاده‌اند و راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار