جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن با صدور بیانیه از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن بیانیه را صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از همه دعوت می‌کند همراه با سیل خروشان ملت در این راهپیمایی تاریخ‌ساز شرکت فرمایند و همه با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان به عمل آوریم.

این بیانیه می‌افزاید: 22 بهمن عید انقلاب اسلامی است هر سال مردم غیور و خوب کشور ما از هر طیفی تنها و یا با خانواده در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند و این حضور تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است مردم حافظان انقلاب و خواستار پیاده شدن اصول انقلاب اسلامی و اجرای عدالت اجتماعی توسط دولتمردان هستند دولت باید به خواسته‌های این مردم بزرگوار بیشتر توجه کند و تمام هم و  غم خود را صرف حل مشکلات فرهنگی اقتصادی و رفع بیکاری نماید تا از الگو بودن نظام جمهوری اسلامی نکاهند.

در این بیانیه آمده است: هفتم اسفند روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم حماسه خواهند آفرید این دینی است برگردن همه ما ملت ایران امروز در خاورمیانه به برکت انقلاب اسلامی پرچم‌دار علم و صنعت و مبارزه با استکبار است و به هیچ ابرقدرت و مستکبری باج نمی‌دهد. دستگیری متجاوزان تفنگداران آمریکایی به آنها ایران و به نمایش در آمدن آنها در مقابل چشم جهانیان دست بر سر و به زانو نشسته خود حکایت از روحیه استکبارستیزی فرزندان این کشور دارد.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از همه دعوت می‌کند همراه با سیل خروشان ملت در این راهپیمایی تاریخ‌ساز شرکت فرمایند و همه با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان به عمل آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار