شورای نگهبان، از عموم مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، این شورا در بیانیه‌ای، عموم مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحيم

"اِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَيهِ‍م و لا هُم يَحزَنُون"

دهه فجر يادآور حماسه ملت غيور و عدالت‌خواهي است كه سالهاي سال طعم تلخ زورگويي و بي عدالتي حكومت‌هاي فاسد پادشاهي را چشيده و از جور و ستم حاكمان مستبد به ستوه آمده بودند بنابراين به نداي حق طلبي مردي از سلاله پاك ائمه معصومين عليهم السلام لبيك گفته و با جانفشاني‌هاي بسيار سرانجام پيروزي انقلاب‌شان را كه ثمره خون شهداي والامقامي بود در 22 بهمن 57 جشن گرفتند.
اينك در حالي به استقبال سي و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي مي‌رويم كه همچنان استكبار جهاني تمام تلاش خويش را براي انحراف مسير روشن انقلاب و آرمان‌هاي والاي بنيانگذار كبير آن به كار برده و با استفاده از عده‌اي افراد ساده لوح در داخل كشور همواره با موجي از تهمت‌ها و هجمه‌ها عليه اركان و نهادهاي بنيادي كشور قصد شوم تضعيف و براندازي نظام را دنبال مي‌كند.
با توجه به اين كه در آستانه برگزاري دو انتخابات مهم پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قرار داريم، نهاد شوراي نگهبان كه وظيفه خطير حفظ اسلاميت و جمهوريت نظام و صيانت از آراي مردمي را برعهده دارد، بيش از پيش آماج حملات دشمنان قسم خورده انقلاب قرار گرفته است. 
البته ملت هوشيار و فهيم ايران اسلامي تحت رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري هميشه توطئه‌هاي دشمنان را خنثي نموده و با حضور پر شور و شكوه خود در صحنه، از ميراث گرانبهاي حضرت امام خميني (ره) دفاع و پشتيباني نموده است. 
شوراي نگهبان ضمن گراميداشت سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دعوت از مردم غيور و بصير ايران اسلامي براي شركت با شكوه در راه‌پيمايي يوم‌ا... 22 بهمن، اعلام مي‌كند همچنان بر عهد خود در صيانت از حقوق مردم و پاسداري از اسلاميت و جمهوريت نظام محكم و استوار ايستاده است. 
ان‌شاء‌ا... مردم عزيز ميهن اسلامي همچون گذشته با حضور خود در راه‌پيمايي 22 بهمن و نيز انتخابات آتي بر بيعت خود با مقام عظماي ولايت و ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير و شهداي انقلاب تأكيد خواهند نمود.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار