یک عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: دستگاه‌های برگزیده در پاسخگویی به مردم در ششمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی انتخاب می‌شوند.

انتخاب دستگاه‌های پاسخگو در ششمین جشنواره «خدمت‌رسانی و پاسخگویی»

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز در طی نشست خبری درباره ششمین جشنواره «خدمت‌رسانی و پاسخگویی » توضیحاتی را ارائه داد.

وی با بیان اینکه جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی در 22 بهمن برگزار خواهد شد افزود: سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه و همچنین سایر دستگاه‌های نظام باید در قالب خدماتشان به مردم اطلاع رسانی کنند که ششمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی این مسئولیت را برعهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی به نوعی از سه قوه دعوت می‌کند تا از ظرفیت‌های جشنواره مذکور جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی به نوعی می‌‌تواند در بین دستگاه‌های نظام رقابت در زمینه پاسخگویی به مردم ایجاد کند گفت: قطعا زمانی که رقابت در بین دستگاه‌ها درخصوص پاسخگویی به مردم ایجاد شود رضایت خاطر مردم تأمین خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مقدمات برگزاری ششمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی به صورت ملی فراهم شده است تأکید کرد: خدمات ارائه شده در جشنواره مذکور هم به صورت ارائه نمودار و هم به صورت خدمات الکترونیک است.

مصباحی مقدم تصریح کرد: طبیعتا در رابطه با ارائه خدمات به مردم در بین دستگاه‌ها نظرسنجی صورت خواهد گرفت تا از آن طریق به دستگاه‌ها رتبه‌‌ای داده شود و نهایتا در پاسخگویی به مردم طی نظرسنجی‌ها انتخاب شوند.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار