باشگاه‌های خصوصی بخش اعظمی از ورزش خوزستان را حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هزار و 100 باشگاه شناسنامه‌دار در استان داریم که 960 باشگاه در سامانه وزارت ورزش و جوانان ثبت شده‌اند و 140 باشگاه نیز در ردیف ثبت سامانه‌ای هستند که نهایتا این کار انجام خواهد شد.

مظفر علیشائییان گفت: به صورت روزانه تقریبا 35 هزار نفر در باشگاه‌های سراسر استان در حال فعالیت و یا ارایه خدمات مطلوب با حضور مربیان هستند و به عنوان یک شریک قوی در کنار ما مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی افزود: در استان شش رشته در اولویت هستند که شامل آمادگی‌جسمانی، پرورش‌اندام، فوتبال، ایروبیک، کاراته و تکواندو می‌باشند که مورد استقبال عامه مردم خوزستان قرار دارند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاه‌های خصوصی بخش اعظمی از ورزش خوزستان را حمایت می‌کنند و با همکاری آن‌ها 172 تیم در لیگ‌های مختلف کشور داریم. همچنین بخش اعظمی از قهرمانی‌های‌مان توسط بخش خصوصی رقم می‌خورد. در رشته فوتبال 78 تیم در کل کشور داریم که سرآمد آن‌ها تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد و استقلال اهواز هستند.

همچنین در بسکتبال پنج تیم توسط بخش خصوصی مشغول به فعالیت هستند. در تکواندو، کاراته، تیراندازی، تیراندازی با کمان و وزنه‌برداری نیز تیم‌هایی داریم که توسط بخش خصوصی در حال فعالیت هستند که جا دارد از تمام این باشگاه‌ها قدردانی کنیم.

علیشائی افزود: ما پیگیر مشکلات باشگاه‌داران نیز هستیم و باید بگویم آن‌ها با مشکلاتی نظیر مالیات و عوارض شهرداری که به آن‌ها تحمیل می‌شود، مواجه هستند. در گذشته کمک‌های فنی اعتباری به باشگاه‌ها می‌شد ولی چند سالی است که این اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.