ترامپ: شکنجه غرق مصنوعی مجاز است!

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا مدعی شد شیوه شکنجه غرق مصنوعی اقدامی مجاز است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پی تی ان، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تازه ترین نمونه از اظهارات عوام گرایانه ی خود استفاده از تکنیک شکنجه غرق مصنوعی را برای گرفتن اعتراف از زندانی های خارجی مجاز دانست.

وی سخنانی تبلیغاتی در نیوهمپ شایر مدعی شد استفاده از شکنجه ی غرق مصنوعی در مقایسه با اقدام هایی که تروریست های داعش هم اکنون ضد گروگان ها و زندانی ها انجام می دهند ناچیز است.

ترامپ به هوادارانش گفت: غرق مصنوعی به اندازه کافی خشن نیست. همین الان افرادی در خاورمیانه و جاهای دیگر هستند که سر مسیحیان را از بدنشان جدا می کنند. جیمز فولی یک نمونه از آنهاست.

وی اظهار داشت: می دانید غرق مصنوعی چیست؟ در مقایسه با چیزی که داریم از آن حرف می زنیم ناچیز است، برخوردهای خشن تر از این هم ایرادی ندارد. آیا همه شما با من موافق نیستید؟ آن حیواناتی که سر از تن جدا می کنند وقتی می شنوند ما داریم درباره غرق مصنوعی بحث می کنیم از ته دل به ما نمی خندند.
 
این ادعاها در حالی مطرح می شود که جامعه بین المللی غرق مصنوعی را شکنجه می داند و قانون آمریکا نیز استفاده از آن را ممنوع کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
دقیقا همینطوری بلا میارن سر مسلمان ها!
..
اول یه عده دست نشانده رو میارن میندازن به جان و مال و ناموس مسلمان ها تعرض میکنند...
بعد انگشت اشاره رو میگیرن سمت همین افراد میگن..آی دنیا نگاه کنین..مسلمانها خشن هستن!بترسین ازشون..باهاشون بجنگین.!
ما خوبیم..مسلمون ها بد هستن!
آخرین اخبار