نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان جهرم با حضور 60 غرفه به مدت 10 روز در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد کمال پور رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در جهرم گفت: نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان جهرم در قالب 60 غرفه از تولیدات و عملکرد واحدهای خصوصی و دولتی شهرستان با حضور امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی جهرم افتتاح و آغاز به کارکرد. 
وی افزود: این نمایشگاه به مدت 10 روز توانمندی‌ جهرمی‌ها را در عرصه اقتصادی صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در معرض نمایش عموم قرارمی گیرد. 

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی از جمله دستاوردهای ارائه‌ شده در این نمایشگاه را فروش محصولات تولیدی شهرستان جهرم مانند پوشاک، محصولات هنری و معرفی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست. 

 کمال پور ادامه داد: این نمایشگاه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تشکیل‌شده است. 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه توانمندی‌های این شهرستان مشتمل بر شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات تولیدی جهرم در کنار نشست عمومی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد، گفت: نشست اصلی این برنامه با حضور فعالان اقتصادی و مسئولان کشوری اسفندماه در این شهرستان برگزار خواهد شد. 

کمال پور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه و برگزاری کارگاه‌های مختلف آگاه کردن مسئولان با برخی مسائل و مشکلات بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این شهرستان و برداشتن گامی مؤثر در راه‌اندازی اقتصاد مقاومتی در جهرم عنوان کرد. 

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.