مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی از برگزاری هفتمین نمایشگاه یار مهربان در اصفهان خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مسعود مهدیان فر در نشست خبری هفتمین دوره نمایشگاه یار مهربان در جمع خبرنگارانبا اشاره به سیاست های حاکم برنمایشگاه یار مهربان، تصریح کرد: تقویت حوزه کتاب و مطالعه یکی از سیاست های نمایشگاه یار مهربان است که برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی تقویت سلامت و حوزه تندرستی و افزایش تحرک بدنی را از دیگر سیاست های نمایشگاه یار مهربان دانست و تاکیدکرد: توجه به مناطق محروم و عدالت بخشی به توزیع زیرساخت ها و امکانات آموزشی از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، اداره کل تربیت بدنی، معاونت فرهنگی -اجتماعی، سازمان ورزش و سازمان فرهنگی- تفریحی 5 ضلع حلقه ای می باشند که در کنار هم در حال حرکت هستند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه گفت:در سال تحصیلی جاری 25 هزار اصفهان کارت به دانش آموزان اهدا شده است و حدود 300 میلیون تومان بن خرید شب عید برای دانش آموزان بی بضاعت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 93-94، 24 کتابخانه درمدارس محروم به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی احدث شده است، افزود: 3 نمازخانه در مدارس دخترانه و یک نمازخانه در مدرسه پسرانه جهت ارتقاء کیفی مدارس احداث شده است.

مهدویان فر با اشاره به اینکه این نمایشگاه با اعتبار 700 میلیونتومان با همکاری شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود، گفت: از بودجه سال جاری 350 میلیون تومان به حوزه ورزش و 350 میلیون تومان به حوزه کتاب اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نمایشگاه یار مهربان در بهمن ماه برگزار می شود، عنوان کرد: نمایشگاه یارمهربان از تاریخ 24 الی 29 بهمن از ساعت 8 صبح الی 14 در طبقه اول ارگ جهان نمامیزبان شهروندان است . 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.