شهردار منطقه 13 اصفهان گفت: سیستم شهرسازی الکترونیک از ابتدای سال آینده به صورت کامل در منطقه 13 اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدرضا مبلّغ با اشاره به اینکه کاهش روند صدور پروانه ساختمانی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری، شورای شهر و مردم است،گفت: معاونت شهرسازی و معماری به منظور پیاده‌سازی شهرسازی الکترونیک قراردادی با شرکتهای خصوصی منعقد کرده است.

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان با بیان اینکه سیستم شهرسازی الکترونیکی به عنوان نمونه در منطقه 13 در حال پیاده‌سازی است، افزود: در حال حاضر 35 لایه از شهرسازی الکترونیک در این سیستم پیاده شده و ظرف دو هفته آینده این مهم به صورت کامل محقق می‌شود.

وی گفت: با راه‌اندازی کامل سیستم شهرسازی الکترونیک شهروندان می‌توانند در منازل خود از طریق اینترنت مراحل صدور پروانه ساخت را پیگیری کنند و دیگر نیازی به مراجعه به شهرداری نیست.

مبلغ ادامه‌ داد: شهروندان می‌توانند تمام اطلاعات مربوط به میزان ارتفاع، گذرها، موقعیت پلاک خود و سایر ضوابط شهرسازی را از طریق سیستم شهرسازی الکترونیک مشاهده کنند.

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان اضافه‌ کرد:اطلاعات محرمانه پلاک‌ها در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت و مالکان می‌توانند از طریق مراجعه به شهرداری و دریافت رمز عبور و شناسه کاربری از مشخصات ملک خود اطلاع پیدا کنند.

وی اضافه کرد: اطلاعات مربوط به کاربری زمین‌ها، فضای‌ سبز و مباحث ترافیکی مرتبط با پلاک‌ها در سیستم وجود دارد و مالکان پیش از خرید ملک می‌توانند از اطلاعات مربوط به پلاک مورد نظر آگاه شوند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.