معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به رويكرد جامعه محوری پليس، گفت: بدون شك موفقيت های پليس در جامعه مديون مشاركت و همكاری مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فریبا استواری در كارگاه آموزشی معاونان و رابطان اجتماعی شهرستان های استان فارس، تصریح كرد: شما به عنوان بازوان كمكی فرمانده نقش بسزایی در راستای تأمین امنیت در جامعه بر عهده دارید.
وی با تأكید بر اینكه اگر یك پلیس اجتماعی عملكرد خوبی داشته باشد، بسیاری از پرونده های قضایی در كلانتری ها و پاسگاه ها مختومه می شود، افزود: پلیس باید در خدمت مردم باشد و رضایتمندی مردم را در دستور كار خود قرار دهد.
معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به لزوم به روز بودن پلیس، گفت: شما به عنوان یك پلیس اجتماعی باید اطلاعات خود را به روز كنید و نحوه ارتباط برقرار كردن با مردم را بسیار خوب فرا گیرید.

 استواری با اشاره به دیدگاه جامعه محوری پلیس، افزود: معاونت اجتماعی پل ارتباطی بین مردم و پلیس است و در رویكرد جامعه محوری پلیس بسیار اثر گذار است.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بیان كرد: تعامل دو سویه بین مردم و پلیس را می توان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است و با عنوان سربازان ولایت اقدامات خود را در راستای تأمین امنیت انجام می دهد.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.