فرماندار شهرستان گرمی گفت: جشنواره اسب‌سواری با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان گرمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اردبیل؛ علی رحیمی‌زاد در افتتاح پروژه‌های شهرستان گرمی اظهار داشت: جشنواره بزرگ اسب‌سواری با حضور سوارکاران، اقشار مختلف مردم، رسانه‌ها و خبرنگاران اردیبهشت ماه در شهرستان گرمی برگزار می‌شود که یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره تدارک مسابقه اسب‌سواری در این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش اسب‌سواری در شهرستان گرمی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های اساسی است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده جشنواره بزرگ اسب‌سواری برای توسعه این ورزش در این شهرستان برگزار می‌شود و در کنار این جشنواره برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد اجتماعی نیز برگزار می‌گردد.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: حوزه ورزش شهرستان گرمی در سال 94 در رشته‌های مختلف به موفقیت‌های مختلفی دست یافته است و ما توانسته‌ایم در رشته‌های مختلف ورزشی استعدادهای بسیاری را به ورزش کشور معرفی کنیم که در این راستا تلاش مضاعفی را به کار گرفته‌ایم.

رحیمی‌زاد یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره بزرگ اسب‌سواری در منطقه گرمی را رونق و توسعه این ورزش دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزش اسب‌سواری یکی از ورزش‌های سفارش شده از سوی پیامبر اعظم است ما باید در ترویج و توسعه این رشته ورزشی که طرفداران بسیاری را نیز دارد تلاش همه‌جانبه‌ای را به کار بگیریم.

وی اظهار کرد: شهرستان گرمی با توجه به مرزی بودن ظرفیت بسیار مناسبی برای میزبانی ورزش بین‌المللی دارد و نیاز است با اهتمام مسئولان زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان فراهم شود تا شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی و ملی در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.