سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به نتایج بدست آمده تا به اینجای لیگ و حضور در رده دوم جدول رده بندی به قهرمانی امیدواریم.

خلیفه: به قهرمانی در لیگ امسال امیدوار هستیمنعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: تا پایان هفته پنچم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو تیم ما موفق شده نتایج رضایت بخشی را کسب کند و در رده دوم جدول رده بندی حضور داریم اما امیدوارم در ادامه روند بهتری را طی کنیم و بتوانیم قهرمانی این دوره را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه 15 بهمن که دیدارهای هفته های سوم تا پنجم برگزارشد توانستیم طبق برنامه ریزی به امتیاز مورد نظر دست یابیم به طوری که در مقابل تیم شهدای ساری با امتیاز 5 بر 3 پیروز شدیم و با تیم صدرنشین شهرداری ورامین با نتیجه 4 بر4 مساوی کردیم، همچنین در دیدار با تیم سونیا عملکرد خوبی داشتیم و 8 بر صفر این تیم را مغلوب کردیم.

خلیفه در خصوص سطح چهاردهمین دوره لیگ برتر گفت: تکواندوی ایران در دنیار دارای لیگی منحصر به فرد هست و سطح بسیار بالایی دارد. همچنین امسال نیز با ورود سرمایه گذاران خوبی که وارد لیگ تکواندو شدند و باشگاه های تکواندو را راه اندازی کردند،طبیعی است که تب رقابت های لیگ داغ تر و مبارزات جذاب تر شده است.

همچنین با توجه به اینکه سال قبل از المپیک هست، هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت، شرایط بسیار حساس هست و امیدوارم که علاوه بر تیم ما، تمامی تیم های حاضر در لیگ تکواندو بتوانند بهره کافی را از این شرایط ببرند.

آینده تکواندوی ایران درخشان است

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حضور ملی پوشان در لیگ تکواندو گفت: سیاست سرمربی تیم تکواندو بوده که تشخیص داده اند که سه المپیکی کشورمان در لیگ بازی نکنند، اما سایر ملی پوشان در لیگ حضور دارند و خوشبختانه دراکثر تیم ها تقریبا به طور یکسان حضور دارند.

ضمن اینکه حضور جوانان با انگیزه در لیگ امسال و عملکرد خوبشان باعث شده تا آینده درخشانی در انتظار تکواندوی ایران خواهد بود.
 
گفتنی است، در پایان هفته پنجم از مرحله برگشت چهادهمین دوره لیگ برتر که شب گذشته پنجشنبه 15 بهمن در خانه تکواندو برگزار شد، صدرجدول رده بندی این رقابت ها بدون تغییر باقی ماند و تیم شهرداری ورامین همچنان در صدر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار