در روز 12 اسفند در پاي صندوق هاي راي با ورزشكاران و مسئولان ورزشي همگام شديم تا پيام اين قشر از جامعه بزرگ ايران را منعكس كنيم.

به گزارش اختصاصي خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حضور ورزشكاران در پاي صندوق هاي راي نشان دهنده فهم و شعور سياسي اين قشر است و بار ديگر ورزشكاران كشورمان با حضور در اين عرصه ملي مشت محكمي بر دهان غربي ها زدند.

*محمد عباسي: دموكراسي حق مردم است

وزير ورزش و جوانان گفت: دموكراسي واقعي يكي از شاخص‌ هاي مهم پس از پيروزي انقلاب اسلامي بوده و اين حق مردم ايران است پس مردم حق دارند كه نماينده مورد نظر خود را در مجلس نهم انتخاب كنند.

*علي كفاشيان: مردم مثل هميشه لبيك گفتند

رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: مردم جمهوري اسلامي ايران همچون دوره‌ گذشته انتخاباتي بر رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري لبيك گفتند و در پاي صندوق‌هاي راي مجلس شوراي اسلامي حضوري سبز داشتند.

*پرويز مظلومي: حضور در انتخابات وظيفه است

سرمربي تيم فوتبال استقلال اظهار داشت:‌ حضور در انتخابات مجلس نهم براي من و همه مردم ايران يك وظيفه و يك تكليف است و مردم حق دارند سرنوشت خود را به نحو احسن تعيين كنند.

*مهدي تاج: مجلس در راس امور است

نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: مردم كشور ايران فهيم هستند و به رهنمودهاي امام خميني (ره) و رهبر عظيم الشان جمهوري اسلامي ايران توجه كرده و در انتخابات مجلس نهم حضوري با شكوه داشتند.

*كرمي: انتخابات يك حق است

مسئول مسابقات ليگ برتر تكواندو گفت:‌ انتخابات و حضور در اين فريضه يك حق براي هر شهروند ايراني است و ما اعتقاد داريم كه حكومت اسلامي بايد به دست حضرت ولي عصر (عج) برسد و تا اين مهم صورت گيرد از ولايت پيروي خواهيم كرد.

*كورش رجلي: حضور در صحنه‌هاي ملي هم رقابت است

قهرمان تكواندو جهان اشاره كرد: حضور در صحنه‌هاي ملي و انتخابات همانند يك مسابقه جهاني به عنوان يك رقابت براي ما ورزشكاران محسوب مي‌شود و ما بايد اتحاد خود را به جهانيان نشان دهيم.

*يزداني: مشت محكمي بر دهان استكبار زديم

نايب رئيس سابق فدراسيون كاراته تصريح كرد: با حضور مردم در پاي صندوق ‌هاي راي مشت محكمي را بر دهان دشمنان اسلام و استكبار وارد كرديم.

*محمد نبي: شركت در انتخابات با شكوه انجام مي شود

دبير كل فدراسيون فوتبال ايران خاطر نشان كرد: شركت و حضور مردم در مجلس نهم تاكنون بسيار باشكوه بوده و امسال مانند سال هاي گذشته به افرادي كه خارج از ايران هستند وحدت ملي را نشان داديم.

*يونس قرباني: انتخاب نماينده اصلح حق ملت است

كانديداي رياست فدراسيون اشاره كرد: امروز با حضور پرشور در پاي صندوق‌ هاي راي نشان داديم كه ايران يك خانه بزرگ است كه بايد براي آبادي و آباداني آن با يكدگر مشاركت كنيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار