تبریز؛

قطع سیستم آنالوگ در چند منطقه آذربایجان شرقی

از روز یک شنبه ، شبکه های آنالوگ در چند منطقه استان آذربایجان شرقی قطع می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان با اعلام این خبر گفت : همکاران فنی این مرکز، برای ارتقای کیفیت فنی دریافت شبکه ها ، در حال راه اندازی سیستم های فنی در فرستنده ها هستند. به همین خاطر از روز یک شنبه در شهرستان های تبریز، شبستر ، هریس ، سراب ، شهرزنوز وروستاهای هشترود و بستان آباد شبکه های آنالوگ قطع خواهند شد..

لطیفی افزود : مخاطبان مناطق ذکر شده با تهیه دستگاه ( DVBT2 ) و نصب آن به گیرنده های خود ، 20 شبکه را بصورت دیجیتال ، شفاف و باکیفیت بهتر دریافت خواهد کرد.

به گفته مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی ، در ایام ا... دهه فجر شاهد افتتاح رسمی سیستم دیجیتال در این شهرستان ها خواهیم بود و سیستم آنالوگ جمع آوری خواهد شد.

لطیفی افزود : سازمان در نظر دارد سیستم آنالوگ را به سمت دیجیتال و سیستم دیجیتال را به سیستم HD ارتقا دهد و در این راستا همکاران فنی ، در حال نصب دستگاه TS3 هستند که در آینده علاوه بر 20 شبکه موجود ، شبکه های دیگر هم با کیفیت HD دریافت خواهد شد.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۷
لطفاسیستم شبکه های انالوگ روب حالت قبل برگردنین خیلی ازمردم هسن ک توانایی خریددستگاه دیجیتال روندارن ومامعترض این کارشماهسیم چون تواناییش رونداریم خیلیها.