تیرانداز المپیکی ایران گفت: با کسب سهمیه المپیک برای گرفتن مدال در مسابقات المپیک برنامه‌ریزی می‌کنم.

مه لقا جام بزرگ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات هند و کسب 3 سهمیه المپیک تیراندازی در این مسابقات تصریح کرد: بهترین ورزشکاران در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه شرکت کرده بودند، به همین دلیل آخرین رقابت کسب سهمیه المپیک کیفیت فنی بسیار بالایی داشت با اینکه فقط تیراندازان آسیایی در این مسابقات حضور داشتند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با همه فراز و نشیب‌هایی که امسال تیراندازی داشت و ورزشکاران با کمبود مهمات روبه‌رو بودند، در رشته 3 وضعیت موفق شدند سهمیه کسب کنند.
 
وی در ادامه گفت: در فینال رشته 3 وضعیت تیراندازان المپیکی حضور نداشتند و لازم بود که برای کسب سهمیه حتما مدال کسب کنیم و خوشحالم که با کسب مدال نقره سهمیه هم گرفتم.
 
جام بزرگ افزود: تیراندازان ایران در این رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شدند حتی تیراندازی مثل حسین باقری شانس بالایی برای کسب سهمیه داشت اما متاسفانه با اندکی اختلاف آن را از دست داد.
 
وی افزود: تیراندازی رشته‌ای است که نیاز به تمرکز بالایی دارد هر لحظه برای تیرانداز یک فینال محسوب می‌شود که اگر تمرکزش از دست برود تمام تلاشش را به هدر می‌دهد.
 
وی در پایان گفت: اکنون که مسابقات سهمیه المپیک به پایان رسید برنامه‌هایم برای کسب مدال در المپیک است که باید از الان برنامه‌ریزی کنیم و تمرینات مداوم داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار