معاون ورزش های همگانی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: مرحله سوم توسعه ورزش های همگانی جانبازان و معلولین در سراسر کشور آغاز شد.

مرحله سوم ورزش های همگانی آغاز شد
شهریاری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: در ابتدای امسال جهت توسعه ورزش های جانبازان و معلولین مقرر شد در 3 مرحله مسابقات و همایش های عمومی برای ورزشکاران جانباز و معلول صورت گیرد که مراحل اول و دوم در خرداد ماه و هفته پارالمپیک برگزار شد و مرحله سوم آن به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر از 12 لغایت 25 بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: همایش پیاده روی،‌ ویلچرانی و مسابقات در رشته های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی،‌شنا و دو و میدانی در سراسر کشور برگزار می شود و در رشته های عمومی دارت، طناب کشی، مچ اندازی،‌ پرتاب پنالتی و فوتبال دستی مسابقه ای بین ورزشکاران صورت می گیرد.

شهریاری ادامه داد: برای خانواده جانبازان و معلولین نیز ورزش های عمومی و نیز گل گشت فرهنگی – ورزشی در فضاهای سبز شهر در نظر گرفته شده است مانند پیاده روی و مسابقات طناب کشی و... همچنین جوایزی به نفرات برتر اهدا می شود و از 14 بهمن در تهران مسابقات دارت و دو و میدانی آغاز شده است.

معاون ورزش همگانی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: برای توسعه بیشتر ورزش جانبازان و معلولین ایستگاه های سلامتی را در مراکز نگهداری معلولین و مدارس استثنایی و پارک ها در کل کشور فعال سازی کردیم و مربیانی را برای این رشته ها تعلیم دادیم و تمرینات در 2 نوبت صبح و عصر در این ایستگاه ها زیرنظر مربیان انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار